Minäkin tein asuntohakemuksen syksyllä valmistuvaan taloon, (kaupungin). Mutta.. (ov)
Katotaanko minut huonoksi vuokralaiseksi kun minulla on ollut muutamia kertoja vuokrat rästissä. Maksusuunnitelmien kanssa olen ne saanut kurotuksi kiinni silti. On hieman halvempi kuin nykyinen asunto. Voiko vedota siihen että säästää n.50e jos saan uuden asunnon vai miten perustelisin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Älä sano mitään säästöhommia, ainakaan asuntohakemuksessa. Pitää vaan toivoa parasta. Paljonko on hakijoita.
Luulen että on paljon hakijoita. Hyvällä paikalla keskustassa, iso lasitettu parveke, sälekaihtimet, vinyylilattiat. Olisi vähän toista kuin tässä mörskyssä missä nyt asun. Ei kai auta kuin rukoilla kädet kyynärpäitä myöden ristissä että minut valittaisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sano mitään säästöhommia, ainakaan asuntohakemuksessa. Pitää vaan toivoa parasta. Paljonko on hakijoita.
Luulen että on paljon hakijoita. Hyvällä paikalla keskustassa, iso lasitettu parveke, sälekaihtimet, vinyylilattiat. Olisi vähän toista kuin tässä mörskyssä missä nyt asun. Ei kai auta kuin rukoilla kädet kyynärpäitä myöden ristissä että minut valittaisiin.
Ap
Miksi sinut pitäisi valita, jos hakijoiden joukossa on niitä jotka eivät ole jättäneet vuokriaan maksamatta ja joilla on puhtaat luottotiedot eikä minkäänlaisia maksuhäiriöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sinut pitäisi valita, jos hakijoiden joukossa on niitä jotka eivät ole jättäneet vuokriaan maksamatta ja joilla on puhtaat luottotiedot eikä minkäänlaisia maksuhäiriöitä?
Minulla on puhtaat luottotiedot.
Ap