Miksi kaikkialla muualla syödään paremmin paitsi, länsimaissa?
Vaikka meillä on kaikki rahat ja teku? Miksi ihmisille syötetään tehdaspaskaa, ja ketään ei kiinnosta?
Miksi
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video on kuvattu Egyptissä missä päiväpalkka on 4 - 12 dollaria.
70$ on monille paikallisille valtava summa.
Miksi takerrut palkkoihin? Katso Markin video mistä tahansa kehitysmaasta, niin näet että joka aterialla on kasviksia proteiinin ohella ja sitä rataa.
Monissa esimerkkivaltioissa joita tarjoat käytetään valtavat summat ruokaan. Jopa 70% palkasta saattaa mennä ruokaan jos syö joka päivä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan tietoinen, mitä Afrikan ja Aasian maissa syödään?
Kiinassa Intiassa olisi aloittajalla vähän miettimistä,Afrikka ja edellä mainitut on jo puolet maailmanväestöstä jote mitä mitä.Usa roskaruokalulttuuri ,russikka varmaan on kaikilla herkut pöydässä.
Mitä minulla on miettimistä? Ihmiset lisääntyy siellä runsaasti, missä syödään helvetin monipuolisesti ja luonnollista ruokaa. Eikä mitään neekerikebabbia ja imetä alkoholia. Homo.
Siinäkin olet jäljessä kiinassa väestö vähenee ja no koiria ne ei kuulema enää syö jota en tosin usko,kunnon ruokaa mene katsomaan intialaisia köyhiä kunnon ruokaa muhhaa.Afrikassa miljardi tyyppiä kunnon ruokaa muhhaa .,herää satanan tyhmä niillä ei ole varaa kunnon ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video on kuvattu Egyptissä missä päiväpalkka on 4 - 12 dollaria.
70$ on monille paikallisille valtava summa.
Miksi takerrut palkkoihin? Katso Markin video mistä tahansa kehitysmaasta, niin näet että joka aterialla on kasviksia proteiinin ohella ja sitä rataa.
Monissa esimerkkivaltioissa joita tarjoat käytetään valtavat summat ruokaan. Jopa 70% palkasta saattaa mennä ruokaan jos syö joka päivä tuolla tavalla.
Siis eihän noiden palkka riitä siihen että söisivät noin... jos paastoavat 2/3 kuukaudesta niin sitten keskituloinen paikallinen voisi pari päivää noin syödäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Katso ihmeessä vloggaajia. Se ei ole pelkkää riisiä ja banaania. Länsimaissa syödään tehdaseineksiä ja räplätään älypuhelimia, jotka tekee teistä ja SINUSTA tyhmiä ja tietämättömiä. Missään muualla päin maailmaa ei tällä hetkellä syödä niin huonosti kuin Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa.
Miksi minä en syö eineksiä kuin harvoin ? Siksi kun en osta. Kalaa en söisi olen allerginen, mutta lapsena sain mato-ongella ahvenia perkasin itse alle kouluikäisenä ja isä paistoi ja muut söivät, olin allerginen jo silloin. Jokainen voi tehdä sellaista kuin itse haluaa, jopa sinäkin jos osaat ja viitsitä
Ja taas joku AP hint..a aiheutti riitelyn ja väittelyn muhhaa syökää parsaa heh.Minä syön mitä haluan ja mihin rahani riittävät.
X trata tuotteita on rajoitetusti eikä niitä tästä johtuen riitä muualle maailmaan.
Ranska ja Italia ovatkin tunnettuja kehnosta gourmee-keittiöstään. Välimeren alueen, Kreetan ja Kyproksen tuotteet ja keittiö mautonta paskaa?
Nämä Youtube-videot vastaa sitä että miljonääri Monacosta tulee Suomeen ja syö joka päivä Palacessa. Sitten kertoo että näin sitä Suomessa syödään :D
Kuten Irwin aikoinaan lauloi juodaan me ja juokoot muut omiaan.Sama koskee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas joku AP hint..a aiheutti riitelyn ja väittelyn muhhaa syökää parsaa heh.Minä syön mitä haluan ja mihin rahani riittävät.
Imejeesuksenkyrpäähuora.
Vierailija kirjoitti:
Ranska ja Italia ovatkin tunnettuja kehnosta gourmee-keittiöstään. Välimeren alueen, Kreetan ja Kyproksen tuotteet ja keittiö mautonta paskaa?
Anna niiden kuvitella mitä kuvittelevat. Niident aivot on jo tuhoutuneita älypuhelimen avulla ja syövät kaupan tehdasvalmisteita. Ihan sama minulle miten pahasti sairastuvat tuledaisuudessa. Sitten lääkäri määrää niille kalliita kemikaalipillereitä "lääkkeeksi".
Vierailija kirjoitti:
sinä nyt tuskin ainakaan olet
länsimainen ruokakulttuuri on kyllä kieltämättä aikamoista kuraa. mitä ihmiset edes ajattelee kun puhutaan länsimaisesta ruoasta, varmaan jotain amerikkalaista pikaruokaa. ns laadukkaampaa ruokaa sitten on pääasiassa italialainen ruoka, ja ehkä jotkut ranskalaiset tuotokset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se tai miten siellä ollaan syömättä :D
Köyhät vetelee napaansa sitä paskimmasta paskinta kun muutakaan ei ole. Sitten jotkut länkkärit menee paikalla elämään herroiksi elintasokuilusta hyötyen ja mässäävät parasta mitä löytyy.
Joo se on tuo kehitys länsimailla ydinaseet alkuasuikkailla edelleenkin keihäät.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Youtube-videot vastaa sitä että miljonääri Monacosta tulee Suomeen ja syö joka päivä Palacessa. Sitten kertoo että näin sitä Suomessa syödään :D
hölömö
Egyptiläisen keskipalkka on 300$ kuukaudessa niin siitä voi laskea monenako päivänä perhe vetäisee 70$ merenelävät kitusiinsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imejeesuksenkyrpäähuora.
Tuli ilmeisesti täysosuma ja upposi muhhaahh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät vetelee napaansa sitä paskimmasta paskinta kun muutakaan ei ole. Sitten jotkut länkkärit menee paikalla elämään herroiksi elintasokuilusta hyötyen ja mässäävät parasta mitä löytyy.Joo se on tuo kehitys länsimailla ydinaseet alkuasuikkailla edelleenkin keihäät.
jos sun kaltaiset juntit olis päättämässä täällä tuskin olis ees niitä keihäitä.
Vierailija kirjoitti:
Egyptiläisen keskipalkka on 300$ kuukaudessa niin siitä voi laskea monenako päivänä perhe vetäisee 70$ merenelävät kitusiinsa...
Egyptissä yksi päivän ruoka-annos on alle 2 dollaria hinnaltaan. Saatananidiootti. Eli kyllä ne pärjää.
Köyhät vetelee napaansa sitä paskimmasta paskinta kun muutakaan ei ole. Sitten jotkut länkkärit menee paikalla elämään herroiksi elintasokuilusta hyötyen ja mässäävät parasta mitä löytyy.