Viihdyn yksinäni.Mun ei tarvi enää esittää
Kuten sanoin. Tein sen verta töitä, että pärjään loppuajan yksinäni. Tauon jälkeen jatkan taas ilman miestä tai muitakaan huollettavia. Näin yhden kulissiliiton. Ei kiitos!
Kommentit (7)
Onnittelut! Vihdoin alat elää omannäköistä elämää vain itsellesi.
Täällä toinen yksinäinen!
En ole halunnut miestä eroni jälkeen 2007. Lapset ovat jo isoja ja heissä on minulle sisältöä kun tulevat käymään. Kotonani viihdyn mainiosti yksin. Kissa kaverina. Kavereita en oikein jaksa tavata kuin kerran kuussa. Muuten elo on töitä, liikuntaa, nukkumista. Pidän elämästäni näin.
Varmaankin helppo päätös kun ei saakkaan enää ketään. 😊 Aikansa piti kuitenkin miesten perässä juosta.
Sama täällä, olen taloudellisesti riippumaton. En malta odottaa kevättä, kun pääsee pyöräilemään, ajamaan avoautoani ja mökkeilemään.
M.55v.
Hyvä valinta, nyt et ole enää haitolla kenenkään miehen elämässä. Nainen on aina se riippakivi ja miehen uran kehitystä häiritsevä tekijä. Ei mies pohjimmiltaan kaipaa muuta kuin panoalustan silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin helppo päätös kun ei saakkaan enää ketään. 😊 Aikansa piti kuitenkin miesten perässä juosta.
Minä olen ollut naimisissa 20 vuotta. Rakastan miestäni, hän sanoo rakastavansa, ei näytä. On todellakin olemassa liittoja, jossa hellyyttä ei osoiteta. Miksi tällaista tulisi kestää. Kun otan puolisostani eron en edes hakeutuisi uuteen suhteeseen, koska rakastan miestäni, ei vaan toimi.
Tämä selvä. Kiitos kun jaoit asian kanssamme.