Supistuskivut sisäreidessä
Kertokaahan kokemuksianne, joilla supistuskivut tuntuneet sisäreisissä.
Onko tuntunut samalla lailla molemminpuolin vai onko ollut toispuoleista?
Itseäni kummastuttaa, kun vihloo vain toista puolta ja kuitenkin tuntuu, että kyllä supistaa. Aiemmissa odotuksissa/synnytyksissä supparit on tuntuneet ihan rehdisti mahassa ja selässä.
Voiko ne sisäresisupparit oikeasti saada jotain aikaan vai tuleeko sitten jossain vaiheessa 'oikean' tuntuisia suppareita?
Äitix12 rv 35+0
Kommentit (3)
Moi,
Samanlaisia tuntemuksia ollut minullakin jo pitemmän aikaa- laskettuun aikaan 2 viikkoa tällä hetkellä. Kivut on tosi karmeita, ainakin mulla tuntuu että jalat lähtee alta. Mutta luulisin noitten olevan vielä "harjoitusta" tosikoitosta varten. Kyllä ne oikeat supistukset sitten tuntuu ainakin minulla vatsan puolella. Mietin vaan, että jos nuo sisäreisikivut jatkuu yhtä aikaa oikeiden supistusten kanssa, niin ei kyllä pääse sairaalaan ilman pyörätuolia ;) Olit muuten eka jolta olen noista sisäreisisupistuksista kuullut- ajattelin jo että olen jotenkin poikkeuksellinen. Onnea loppuodotukseen! :8}
huutaa hoosiannaa mulla muuten vaan, ei niinkään liity supistuksiin. Näin loppua kohti on nivuset ja sisäreidet ihan kestokipeät.
Supistuksetkin voi kyllä säteillä reisiin, muutama napakampi harjoitus oli tuossa viikonloppuna ja tuntui alavatsa-ristiselkä-reidet. Esikoisen synnytyksessä ne ihan oikeat tositoimisupparit vei minulta jalat alta, sen verran rajusti säteili jalkoihin. Ei siis toivoakaan mistään jaloittelusta supistusten välillä...
Donna 39+4
mulla oli järkyttävät kivut oikean jalan sisäreidessä. Avautumisvaihe oli nopea, vajaa kolme tuntia, ja juuri ennen ponnistusvaihetta alkoi supistuskivut tuntua molempien jalkojen sisäreisissä. Oikeanpuolen jalkaan säteili kovemmat kivut, mutta molemmissa kyllä tuntui.