Nainen miltä susta tuntuu, kun mies katselee sinua hyväillen penistään?
Olet siis treffeillä ja olette siinä suudelleet hyvän tovin. Sitten poistut vessaan ja kun tulet takaisin, niin huomaat kuinka mies on riisunut itsensä ja hyväilee isoa erektiossa olevaa upeaa penistään antaen katseensa vaellella vartalollasi jättämättä yhtään kohtaa tarkastelun ulkopuolelle.
Penis on siis todella komeassa erektiossa eikä mieskään ole hullumman näköinen.
Mitä tuollaisessa tilanteessa susta tuntuu?
Kommentit (10)
Tosi ärsyyntyneeltä, yrittäisin hoitaa tilanteen jotenkin tahdikkaasti että jos on minun kämppä niin mies ulos ja jos miehen kämppä niin lähtisin melkolailla heti.
Mutta pelkästään otsikon kysymykseen jos oma mies tekisi noin vähän erilaisessa tilanteessa niin se olisi todella ihanaa ja kiihottavaa. Onneksi ei kuitenkaan kokeillut tuollaista vetoa heti deittaillessa tai ei oltaisi yhdessä :D
Itsehän olisin ihan että vau. Jäisin siihen seisomaan ja varmaan vähän hymyilisin. Saattaisin jopa vähän pyörähtää, että mies näkisi myös toisen puolen.
Olisin kyllä vähän pettynyt, jos mies vetäisi soolona loppuun saakka. Toivoisin että se kävelisi luokseni, riisuisi minut ja sitten ottaisi minut rajusti.
Lienen poikkeus mutta totuin nuorena siihen, että poikaystäväni palvoi vartaloani niin paljon, ettei penis pysynyt housuissa. Useamman kerran suutelimme kiihkeästi ja hän runkkasi samalla. Minua se kiihotti niin älyttömästi, ettei hän malttanut olla koskematta itseensä. En pahastuisi aloittajan kertoman kaltaisesta tilanteesta. Päinvastoin olisin erittäin imarreltu ja minua innostaisi miehen viriliteetti.
Minua miehenä imartelisi se, jos nainen katsoisi salaa lepotilassa olevaa penistäni esim. nukkuessani tai muussa tilanteessa yrittäisi saada kurkattua. Asiakaspalvelutilassa olevaan penikseen keskittyminen on kivaa, mutta ankeaa, jos peniksen täytyy aina olla asiakaspalvelutilassa ollakseen kiinnostava. Tätä moni nainen ei ymmärrä esim. pyytäessä dick picciä tai ei sitten välitä. Erektion pakottaminen rajoittaa seksuaalisuutta.
Itse olisin vaikuttunut :)
Näin itseasiassa on tapahtunut vastikää mutta vasta kun oli useammat treffit takana ja seksiä oli jo harrastettu. Mutta silti mies vielä uusi tuttavuus. Menin käymään vessassa ja kun avasin oven olikin mies vastassa hyväillen kovettuvaa kaluaan. Jäin vain hymyillen katsomaan :D
Tykkään kyllä katsella myös lepotilassa olevaa penistä esim. kun ollaan yhdessä suihkussa.
Juoksisin pakoon koska ilmeisesti joku incel friikki. Herrasmiehet eivät käyttäydy noin edes mielikuvissaan.
Tilanne olisi oikeasti täysin eri jos mies tekisi tuon kun on jo päästy yhdyntään asti eli ollaan selkeästi seksisuhteessa. Sitä ennen en oikein osaisi ottaa ihailuna edes jos ei ole nähnyt minua alasti tai mitään seksuaalista yhteyttä kokenut. Ottaisin sen enemmän jonain miehen omana kiimaisuutena joka ei liity minuun.
Vierailija kirjoitti:
Lienen poikkeus mutta totuin nuorena siihen, että poikaystäväni palvoi vartaloani niin paljon, ettei penis pysynyt housuissa. Useamman kerran suutelimme kiihkeästi ja hän runkkasi samalla. Minua se kiihotti niin älyttömästi, ettei hän malttanut olla koskematta itseensä. En pahastuisi aloittajan kertoman kaltaisesta tilanteesta. Päinvastoin olisin erittäin imarreltu ja minua innostaisi miehen viriliteetti.
Et oo ainut. Sanoin aikoinaan miehelle peniksen pään kurkkiessa aina ulkona sen suosikkicollareista suudellessa mua että 'ota se kokonaan ulos'. Hän teki niin ja painui mua vasten samalla sitä varoen kädellä kosketellen. Se ujous ja kaikki. Vilkaisin suutelun lomassa alaspäin ja ihailin. Silittelin miehen tukkaa. Ihanaa että olin niin kiihottava. Siitä tuli joka kertainen juttu kahdestaan ollessa.
Tuntuisi ahdistavalta ja alisteiselta, mies haluaisi työntää tuon lihanpalan tiukkaan vulvaani.
Tosi ärsyyntyneeltä, yrittäisin hoitaa tilanteen jotenkin tahdikkaasti että jos on minun kämppä niin mies ulos ja jos miehen kämppä niin lähtisin melkolailla heti.
Mutta pelkästään otsikon kysymykseen jos oma mies tekisi noin vähän erilaisessa tilanteessa niin se olisi todella ihanaa ja kiihottavaa. Onneksi ei kuitenkaan kokeillut tuollaista vetoa heti deittaillessa tai ei oltaisi yhdessä :D