Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausajan huimat unet...

17.09.2008 |

Onko muilla unet suorastaan uskomattomia?

Mulla unet ovat ihan huimia, toissayönä olin jollain formulavarikkoalueella Kimi Räikkösen kanssa oluella. Kimiä kun otti niin kovin päähän tämä kakkoskuskin rooli...

Voi juma, minä en edes ole mikään formula ihminen!!! Urheilu-uutisita sattui vahingossa vain silmiin tämä kakkoskski juttu, niin eikös meikä ole jo seuraavana yönä Kimin kanssa oluella!

Edellisen raskauden unista parhaiten jäi mieleen, kun olin Ismo Alangon bändin jäsen ja lavalla siis soittelemassa...

No, tässähän on aikaa taas nähdä vielä vaikka mitä mielenkiintoisia unia =).

Kinde

13+2

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko raskausajan ollut ihan järjettömiä unia... Viime yönä ajoin autolla vain peruuttamalla ja toissa yönä painin tosi ison hauen kanssa lumihangessa jne.

Kai ne ovat nuo hormoonit mitkä saavat unet niin oudoiksi, eikä tarvitse kuin jonkin pienen kuvan päivällä, niin heti vaikuttaa uniin...

Mutta kyllä on miehellä ollut iso hymy aina töihin lähtiessä, kun olen hänelle unistani kertoillut.

marica 37+6

Vierailija
2/7 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen melkein joka yö aina vain hullumpia unia.

Yks yö elin keskellä suomen sotaa hoitaen kahta pientä lasta KODASSA =)

Vankikarkuri toi minulle vielä omatkin lapsensa hoitoon vaikken häntä uskaltanutkaan kotaamme majoittaa.

Seuraavana yönä olin ostosmatkalla Venäjällä jossa jouduin lopuksi mielisairaalaan (jossa oli kyllä muitakin suomalaisia). Lentokentälle emme päässeet koska sille oli rakennettu puisto! Puistossa toimi safariyritys poroineen kaikkineen.

Eräänä yönä näin unta salarakas-mikä-lie Bergistä. Unessa tunsin hänet ja jopa muistin nimenkin, herätessä en..

Aika huimia juttuja sitä kyllä uneksii!!!

T: Milli rv 13+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt huikeita unia. Nyt kun olen päässyt toiselle trimesterille niin aikamoisia hydrauliikkauniakin on tullut kuvaan mukaan. eikä niin hirveän miellyttäviä ne kohteet aina.... En edes miehelle ihan kaikkea kehtaa kertoa;)

Vierailija
4/7 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina raskausaikoina nähnyt aivan omituisia ja huimia unia...

Esikoisen ajoilta muista sen, kun yö yön jölkeen synnytin kissanpennun, joka lähti juoksemaan pitkin sairaalaa...

Kakkosesta oli julkkisunia, mutten enää muista keitä niissä esiintyi.

Kolmosesta vuodelevossa ja sairaalahoidossa ollessani lentelin pitkin osaston käytäviä ja kurkin huoneisiin, kerran yritin lentää käytävän päästä ikkunasta ulos. Kävinpä seurailemassa toimenpiteitäkin.

Tässä toissa yönä olin lenkillä kaksi vuotta sitten kuolleen afgaanini kanssa ja kun en tarpeeksi lujaa jaksanut mennä, koira kasvoi hevosen kokoiseksi ja pääsin ratsastamaan. Yhtenä yönä juttelin kuusi vuotta sitten kuolleen veljeni kanssa ja yhtenä yönä kuulostelin vauvan myllerrystä vatsassa niin, että joka ikinen raaja ym. tuntui tarkalleen, kun ei muka ollut tippaakaan lapsivettä.

Katjalah&nelonen rv20+4

Vierailija
5/7 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimat unet ovat tuttuja, mutta tämä meni jo itseltänikin yli hilseen:

Asuin yhdessä isäni assistentin miehen ja Vladimir Putinin kanssa. Meillä oli avoin seksikommuuni. Tosielämässä ei minkäänlaista kiinnostusta tai ajatusta ko. miehiä kohtaan, mutta unessa kommuunissa oli säpinää. OIkeesti oksetti kun heräsin;)

Että sellasia,

Rouvaii 38+4

Vierailija
6/7 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla unet on raskauden aikana tulleet tosi toden tuntuisiksi. Viime viikolla näin unta että seurustelin Rasmuksen Laurin kanssa ja että tämä oli mun lapsen isä. Kun siitä sitten heräsin, olin ihan paniikissa kun ei Lauri ollutkaan siinä vieressä ja melkein itkua tihrustin että nyt se on jättänyt mut ja vauvan, kunnes tajusin että untahan se vaan oli... :)

Paria yötä myöhemmin vietin mukavaa perhe-elämää Uniklubin Jannen kanssa. Viime yönä vuorossa oli Negativen ex-kitaristi Christus. Odotan suurella mielenkiinnolla että kuka seuraavaksi ilmestyy uniin. Jos yhtään itseäni tunnen, niin parin viikon sisällä on luvassa laivamatka Karibian merellä Jack Sparrown kainalossa ;)

Vierailija
7/7 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... enkä enää vähään aikaan ole uskaltanut näistä unista miehellenikään kertoa.

Pari yötä sitten ystäväni mies (hyvin rauhallista sorttia oikeasti) kävi mieheni kimppuun nyrkit ojossa ja unessa mieheni halvaantui... Oli pakko herättää äijä hakemaan mulle keskellä yötä lasi vettä, että näin hänen kävelevän! =D

Viime yönä yritin kääntää masussa poikittain köllöttelevää vauvaani perätilaan (käänsin väärään suuntaan siis), sain leukaluun alta hyvän otteen ja nykäisin, niin satutin vauvaa niin, että se alkoi itkemään ääneen! Herätessä meni hetki, ennen kuin tajusin sen olleen unta, piti vielä varmistaa, että vieläkö vatsassa tuntuu liikettä ja hyvinhän siellä potkut alkoi tuntumaan pienen herättelyn jälkeen.

Olen kyllä hiukan katkera teille muille noista julkkis/eroottislatauksellisista unista, mielummin niitä näkisin, kuin heräilisin melkein joka yö hiestä märkänä tärisevänä!

Eiköhän sovita Vilma88, että kun Jack Sparrow tulee hakemaan sua sinne karibian risteilylle, niin haet minutkin mukaan! ;-)