Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Danny ei käy täysillä, auttakaa Helmiä

Vierailija
27.03.2025 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/280900f4-172f-4c56-8441-9d9d7a…

Ilmeisesti Helmi 23v saa siirtyä uuteen suhteeseen kun Danny 82v on kuollut. Helmin mukaan muut nuoret naiset haaveilevat perheen perustamisesta, mutta hän voisi ajatella koiranpentua. Tulevaisuutta kun ei osaa suunnitella, kun ei tiedä milloin toinen kupsahtaa. 

Pelastakaa Helmi. Nuoren naisen elämä menee hukkaan tuossa luonnottomassa tilanteessa. Sitä ei voi tietää jos Danny elääkin vielä 10 tai 15 vuotta. Silloin Helmi alkaa olla vanha esimerkiksi lapsien hankintaan, onko saanut oikeasti edes miettiä mitä haluaa. Entä koulutus ja työ? Nyt aika menee kai seuraneitinä ja omaishoitajana. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi auttaa? Ei muakaan kukaan auttanut, kun olin 36 v  vanhemman miehen kanssa naimisissa.  T. Valis 

Vierailija
2/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, meillä on vain seksisuhde. Me molemmat olemme samaa mieltä.

Terveiset meidän molempien puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Helmi on tuohon ryhtynyt. Jos loisii toisen elätettävänä, täytyy tehdä myös uhrauksia.🤗

Vierailija
4/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen päättää itse asioistaan. Niinhän se Armikin roikkui Dannyn kanssa. 

Vierailija
5/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen päättää itse asioistaan. Niinhän se Armikin roikkui Dannyn kanssa. 

Helmi ei todellakaan ollut aikuinen kun tuo alkoi. Aivopesty? 

Vierailija
6/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi auttaa? Ei muakaan kukaan auttanut, kun olin 36 v  vanhemman miehen kanssa naimisissa.  T. Valis 

Niin, oma valintahan se on.

Vierailija
7/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmin elämäntehtävä on viihdyttää Dannya nämä viimeiset vuodet.

Vierailija
8/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmi ei todellakaan ollut aikuinen kun tuo alkoi. Aivopesty? 

No nyt on. Oli kuitenkin Helmi yli 18 eli sen ikäinen päättää jo itse omista asioistaan. No kyllähän Danny sen elättää. Eläminen ei ole ilmaista. 

Vierailija
9/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä säälitään Helmiä? Kyllähän hän tasan tarkkaan tietää mitä tekee. Laskelmoiva nuori nainen, joka elää helppoa elämää Danny papparaisen rahoilla. Tämä on molemmille hyvä kauppa.

Vierailija
10/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te oletatte, että Helmillä ei ole omaa tahtoa? Tai oikeutta omaan elämään?

Helmi ei kerro kaikkea ja se ei tarkoita sitä, ettei olisi kerrottavaa. Ne ei vaan kuulu kellekään. Juuri tämän takia, että kaikki rääpitään. 

Vierailija
11/11 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, oma valintahan se on.

Se riippuu, miten sen ajattelee. Itse menin naimisiin,  kun en pärjännyt opinnoissa ja oli lopetettava koulu ja jäin asunnottomaksi. Eikä tosiaankaan ollut sukulaisia tai ystäviä, kuka olisi auttanut T. Valis 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi