Pystyykö rääväsuisesta naisesta kouluttamaan kauniisti käyttäytyvän leidin?
Eihän tuollaisen kanssa kehtaa mennä minnekään, kun kauhea kiroilemaan ja välillä puhuu ihan härskejä.
Onko kouluttaminen täysin mahdotonta ja pitää ottaa vaan edustustyttöystävä erikseen vai saako siitä kärsivällisellä ja lempeällä ohjauksella vielä ihan kivan?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis?
Koska olen herrasmies, jonka käytös on moitteetonta ja odotan sitä myös seuralaiseltani.
Ei pysty, antaa hänen löytää oma särmikäs jännämies, jonka kanssa eläessä ei tiedä mistä huomenna herää jne.
Koita saada vaikkapa kiinalainen vaihto-opiskelijanainen seuralaiseksi. Hoitaa kaiken viimeisen päälle ja on kohtelias. Tosin voi olla myös aika vaativa, mutta siinähän se selviää. PS: muista avioehto jos sormushommat alkaa kiinnostaa.
Oon törkeä ja rääväsuinen nainen. En tosin millään huutonauruisella rempseällä tavalla, enkä ole roskainen.. Mutta, itsenäinen ja jännämiesYHn "kasvattama" (ruokkima ja majoittama pikemminkin) ja mulla on varmaan kaikesta päätellen jonkin verran enemmän testoa kuin naisilla keskimäärin :D
Kyllä mä silti olen aina ollut tosi nätisti jos mut viedään hienoon ravintolaan tai anoppia tapaamaan, eihän siellä tarvitse oma itsensä olla, sen kuin esittää vaikka vähän ujoa ja oikein kohteliasta neitiä. En etenkään miestäni halua missään nolata. Voin sitten taas kotona juoksennella pelkissä t-paidassa ja boksereissa kiroilemassa jos siltä tuntuu, lol.
Eli: tilannetajuttomasta tai yksinkertaisesta ei saa salonkikelpoista hetkeksikään.
Monesti nää tapaukset on myös ylipainoisia. Pitävät kovaa ääntä, jotta saisivat huomiota.
Ei pysty. Ainoa vaihtoehto - jos nainen on masokisti niin säännöllinen piiskaus voi auttaa mutta tuskin parantaa asiaa.
Ei pysty, etsi kunnollinen nainen vaan suoraan.
Ne pitää kesyttää sängyssä, jotta rauhoittuu. Samoin tempperamenttiset ja tuliset naiset. Mutta ovat sitten myös parhaita sängyssä kun ne pääsee irti.
Voit yrittää pitämällä muutaman kerran viikossa piiskaussession hänen kanssaan. Eli koulutat että asettuu vapaaehtoisesti esim. keskiviikkoisin ja sunnuntaisin vatsalleen pöydän tai rahin eteen, johon hänet kiinnitetään käsistä ja nilkoista niin että peppu on helposti piiskattavissa.
Sinä pidät viikolla kirjaa epäsuotuisasta käytöksestä ja piiskauksen määrä on riippuvainen tästä. Eli paljon kiroilua ja muuta sopimatonta käytöstä = paljon piiskaa. Jos ei tykkää tuosta, niin luulusi siistivän käytöstapojaan. Jos hän on kuitenkin sub henkinen ja hän tykkää alistamisesta, niin tällä voi olla päinvastainen vaikutus.
Sivistymättömyyttä on monenlaista...
Ei pysty. Wt on wt vaikka mitä tekisi.