Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyksen lopettaminen lääkkeillä

12.03.2007 |

Minulla on 9kk vauva, jonka kanssa olen melkoisessa kierteessä. Tyttö sai sammaksen 8kk ilmeisesti antibioottikuurista. Rinnanpääni menivät välittömästi rikki, enkä todellakaan voinut imettää. Sammas on saatu kuriin, mutta rinnanpäitä en saa enää ehjäksi millään rasvoilla. Olen nyt kuukauden jo lypsänyt vauvalle maidot pulloon, ja välillä antanut korviketta. Mutta maitoa vain tulee! Kun yritän vähentää lypsämistä, saan rintatulehduksen samantien. Nyt niitä on takana kaksi, ja meikäläiselle riittää! Miksi kiusaan itseäni, kun vauva on jo noin iso, eikä tosiaan välttämättä enää tarvi rintamaitoa? Huomenna menen lääkäriin saamaan maidonlopetuslääkkeet, mutta minua pelottaa sen sivuvaikutukset. Onko jollain kokemusta, minkälaista se on, tuleeko jotain järkyttävää pahoinvointia tms.?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista minkä niminen lääke oli, mutta lääkäri määräsi kerta-annoksella kaksi lääketablettia. Kun sain lääkkeet apteekista, niin otin lääkkeet saman tien ja vasta myöhemmin luin " käyttöohjeet. Lääkkeitä ei olisi saanut ottaa tyhjään mahaan, kuten minä tein malttamattomana. Mahaa sitten poltteli jonkin aikaa myöhemmin. Mutta varsinaiset sivuvaikutukset; muuta sivuvaikutusta en tuntenut kuin lääkkeet väsytti todella paljon muutaman tunnin päästä. Eli ei kannata ottaa lääkkeitä ainakaan aamulla varhain. Mielummin lähellä omaa nukkumaan menoa, niin lääkkeen aiheuttama väsyttäminen on sitten yöllä. Seuraavana päivänä väsyttää kyllä myös ja nokoset voi joutua ottamaan samaan aikaan kun oma vauva ottaa päiväunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla