Ylen leikkauksia vaatineet: Oletteko nyt tyytyväisiä, kun iso joukko ohjelmia katoaa
Onpa pitkä lista ohjelmia, jotka katoavat tämän vuoden aikana Yleltä
Kommentit (697)
Ai onko Ylellä joskus ollut jotain katsomisen arvoistakin🙄
Eduskunnan kyselytunti pois, valehtelijoiden klubia ei tarvita.
Ainut mitä katson yleltä on ne suorat tennismatsit esim Davis cup tai grand slam matsit.
Se on vain oikein. Itsekin tässä joudumme maksamaan lempiurheilulajimme katsomisesta. Kaikki maksukortille vain.
Puoli seitsemän -ohjelman perjantain suora lähetys korvataan uudistetulla, muun muassa viikon parhaista paloista koostuvalla lähetyksellä kevään jälkeen. Puoli seiskan kesäilta -ohjelma päättyy.
MOT:n televisio-ohjelmien tuotantokauden pituutta lyhennetään. Tiedeykkösen, Ulkolinjan ja Akuutin sisältöjen määrä vähenee.
Viisukupla - Eurovisionsbubblan -ohjelmaa ei enää nähdä.
8 minuuttia -ohjelma loppuu. Kovan viikon illan jaksoja tehdään puolestaan vähemmän kuin edellisvuonna.
Strömsö muuttuu syksyllä, kun viikoittainen tv-ohjelma poistuu.
Jääkiekkokierros loppuu kuluvaan liigakauteen toukokuussa.
Aiemmin on jo kerrottu, että uskontojournalistinen Pisara ja tunnustuksellinen Horisontti päättyivät. Svenska Ylen uskontojournalistinen ohjelma Himlaliv päättyy kevään jälkeen.
Yle Radio Suomesta päättyvät musiikkiohjelmat Laiskanlinna - Tero Liete, Poppijorma, Meille käy hyvin ja Radio Sami Yaffa. Aiemmin päättyi jo Kaitsun nurkka.
Yle Radio 1:sta päättyy musiikkiohjelma Resonanssi sekä asiaohjelmat Miia Krause, Minne Rinne vie ja Ruben Stiller.
Kaisa Pulakan tutkimusretkiä, Jakke Holvas ja filosofit ja Jäljillä-sarja päättyvät.
Todellisuudessa-audiodokumenttisarja loppuu. Aiemmin ovat päättyneet jo Mielimaisema, Havaintoja ihmisestä ja Brysselin kone.
VÄHENEMINEN osuu myös kotimaiseen musiikkiin, kun esimerkiksi erillisiä studiotaltiointeja ei enää tehdä. Tampereen suurta puistokonserttia ei esitetä kuluvana vuonna ja Musiikkia kuvina-sarja ei jatku.
Yle Areenan podcasteista päättyvät Pörssipäivä, Melkein kaikki perheestä, Räjäytyskuva, Hoidossa sekä Peltsin podcast. Olenko perseestä, Crazians ja Kohupodi ovat jo päättyneet.
Tapahtumien osalta luovutaan nykymuodossaan Kulttuurigaalasta, Hyvin Sanottu -keskustelufestivaalista ja tulevaisuustapahtuma Aurorasta. Tilalle tulee yksi tapahtumakokonaisuus.
Miljoona roskapussia -projekti lopetetaan.
E-urheilutapahtumien suorista lähetyksistä luovutaan.
Oliko näissä ohjelmissa vihervasemmiston tuubaa?
200-300 000 tienaavien johtajien hillotolpat kuitenkin säilyvät
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä sellaista katsonut, ulvovaa kakaralaumaa hiekkalaatikolla. En ole masokisti.
Olen. En muista koska oisin kattonu telkkaria viimeks. Varmaan viime vuosikymmenellä.
Minä en paljon muuta katsokaan, kuin Areenaa. Tai no, en näköjään jatkossa sitäkään niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä pitäisi lähteä lisää. Kaikki suorat urheilulähetykset puuttuvat listalta.
Yleisradiolla on joku tasa-arvoperiaate niin niiden pitää vissiin näyttää naisten urheilua yhtä paljon ku miesten urheilua, vaikka naisten urheilu ei kiinnosta ees naisia.
Vierailija kirjoitti:
Se muuten taitaa olla Ylen kaikkien aikojen kallein ohjelmatuotanto. 200 kansnaedustajaa avustajineen, henkilökunta hulppeissa kuliseissa ja kansa saa katsella huonosti näyteltyä teatteria, jonka pitäisi esittää parlamentaarista demokratiaa. Vaikea sanoa kallistuuko se tragedian vai sitcomin puolelle.
Yleltä lopetettu pelkät indeksikorotukset neljän vuoden ajaksi, budjetti edelleen yli 520 miljoonaa euroa vuodessa. Johtajien hulppeisiin palkkioihin ei puututa eikä kymmeniin esimiestehtäviin.
Persuthan sopertelee palstalla joka päivä, miten ohjelmien karsiminen rahojen vähenemisen takia on KOSTO katsojia ja persuja kohtaan!
Mitä idareita. Ne ei lopeta märisemistä, ennen kuin valtion omat uutiset lopetetaan, ja tilalle tulee persujen oma Fox.
Vierailija kirjoitti:
Minä en paljon muuta katsokaan, kuin Areenaa. Tai no, en näköjään jatkossa sitäkään niin paljoa.
Areena ei ole mikään ohjelma
Vierailija kirjoitti:
Se on vain oikein. Itsekin tässä joudumme maksamaan lempiurheilulajimme katsomisesta. Kaikki maksukortille vain.
No niinpä. Mä maksan 77 euroa kuussa Viaplaystä ja MTV Katsomo urheilusta.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan sopertelee palstalla joka päivä, miten ohjelmien karsiminen rahojen vähenemisen takia on KOSTO katsojia ja persuja kohtaan!
Mitä idareita. Ne ei lopeta märisemistä, ennen kuin valtion omat uutiset lopetetaan, ja tilalle tulee persujen oma Fox.
Mä en oo kattonu televisiosta uutisia koskaan ja oon koht 40
Vielä pitäisi lähteä lisää. Kaikki suorat urheilulähetykset puuttuvat listalta.