Mies jähmettyy tuijottamaan tv:n kauniita naisia
Mua ärsyttää ja vähän loukkaakin miehen tapa. Hän on tässä joku aika sitten alkanut nähdä kauniita naisia siellä täällä, ja mm. joissain mainoksissa. Ei siinä mitään, onhan niitä kauniita ja komeita ihmisiä olemassa, minunkin silmääni. Mutta mies nykyään ihan jähmettyy kun näitä mainoksia tai ohjelmia tulee, esimerkiksi on ollut selittämässä jotain työasiaa tms minulle ja kun tietty mainos tulee telkkarissa, hän hiljenee ja tuijottaa mainosta, ja jatkaa selitystä vasta mainoksen jälkeen. Ja ko mainokset on pyörineet telkkarissa jo pitkään.
Joskus ihan huumorilla hänelle nauroin että taitaa olla nätti nainen? Johon hän totesi että joo. Eilen kun odotin hänen kertovan tietystä asiasta ja hän "pysähtyi" mainoksen ajaksi niin kysyin miksi tekee noin. Ihmetteli että miten. Sanoin jähmettymisestä niin sanoi että tuo on vaan niin kaunis.
Wtf? Kumpi meistä nyt on lapsellinen, tuo tuijottaja joka keskeyttää mainoksen ajaksi kaiken tekemisensä, vai minä jota tuo jo loukkaa? Ja ei loukkaa siksi että ylipäätään huomaa kauniit ihmiset, vaan omaan makuuni tuo menee jo överiksi. Ärsyyntyisikö muut tällaisesta? Kun toistuu siis joka ainoa kerta.
Ja ei ole teinipoika.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo tietenkään kivalta tunnu. Ap, kysy siipaltasi miksi hän aina tuijottaa samaa mainosta. Puhukaa hyvät ihmiset keskenänne!
Lukekaa hyvät ihmiset, mihin kommentoitte! Aloituksesta: "Eilen kun odotin hänen kertovan tietystä asiasta ja hän "pysähtyi" mainoksen ajaksi niin kysyin miksi tekee noin. Ihmetteli että miten. Sanoin jähmettymisestä niin sanoi että tuo on vaan niin kaunis."
Onko puolisosi tullut vanhuudenhöppänäksi? Käytös vaikuttaa hieman.... yksinkertaiselta.