Ilmainen säästövinkki: totuttaudu hiljalleen laimeampaan kahviin
Kommentit (46)
Siirryin jo talvella laihaan kahviin ja kylläpä se maistuu niin paljon paremmalta kuin vahva kahvi! Kahvipaketistakin riittää paljon pidempään nykyään.
Sinulla ei ole näemmä niistä paahtoaste- ym. numeroista mitään hajua, mitä ne tarkoittavat, jos teet laimeampaa kahvia puruja vähentämällä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen vinkki ap: Lopeta kahvin juominen kokonaan. Säästöä 100% kahvissa, vedessä, sähkössä, maidossa, sokerissa, kermassa. Pelkkää voittoa sulle. Win win!
En ikinä. Mun ainoat nautinnot on suklaa ja kahvi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen vinkki ap: Lopeta kahvin juominen kokonaan. Säästöä 100% kahvissa, vedessä, sähkössä, maidossa, sokerissa, kermassa. Pelkkää voittoa sulle. Win win!
Kyllä hän joutuu tästä vinkistä maksamaan, riippuen, millä laitteella hän tänne nettiin tuli. Menee vähintäänkin joku operaattorimaksu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Saman verran säästää kun jättää käymättä kahvilassa kahvilla vaikka vain kerran kuukaudessa.
Tai kilpailuttaa puhelinliittymän. Vielä sai 6.99€/kk rajattoman 100M liittymän kahdeksi vuodeksi.
Juuri äsken posti toi 6 Kg kahvia kilohinta 26 € ja kahvi valmistuu Jura kahvikoneella juuri se määrä ja laatu minkä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa meni rahat niin tiukille, etten raskinut ostaa edes pikakahvia. Nyt maaliskuussa on yöunet pidentyneet sen verran, etten enää kahvia juurikaan kaipaa. Saa jäädä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän joutuu tästä vinkistä maksamaan, riippuen, millä laitteella hän tänne nettiin tuli. Menee vähintäänkin joku operaattorimaksu. 😂
Taloyhtiö päätti ottaa valokuidun. Ei ole mitään maksulappua minulle tullut. Toki vuokrastahan se otetaan takuulla, muttei vuokrakaan ole noussut, niin en hinnasta tiedä.
Yllättyisitte menemällä johonkin laadukkaaseen pienoaahtimoon kahville. Se huippulaadukas vaaleapaahtoinen musta kahvi uutetaan yllättävän laihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman verran säästää kun jättää käymättä kahvilassa kahvilla vaikka vain kerran kuukaudessa.
Tai kilpailuttaa puhelinliittymän. Vielä sai 6.99€/kk rajattoman 100M liittymän kahdeksi vuodeksi.
Et takuulla saanut. Linkki. Halvin liittymä tällä hetkellä on Moi 9 e kk
Ja hitot minä rupea kahvia lantraamaan. AP:lle vinkki, osta teetä jos haluat laimeampaa juomaa , on sitäpaitsi halvempaakin !
On ihmisiä, joille ruuan maku ei ole niin justiinsa. Ja sitten on niitä, joille on. Aloitus oli varmaan provo joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken posti toi 6 Kg kahvia kilohinta 26 € ja kahvi valmistuu Jura kahvikoneella juuri se määrä ja laatu minkä haluaa
Kahvi on tuoretuote ja nuo viimeiset kilot ovat aika vanhoja kun pääset niitä juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiö päätti ottaa valokuidun. Ei ole mitään maksulappua minulle tullut. Toki vuokrastahan se otetaan takuulla, muttei vuokrakaan ole noussut, niin en hinnasta tiedä.
Ai käytät sitä 10 M talonettiä?
En juo kahvia ollenkaan. Siinä ap:lle säästövinkki.
Osta tummapaahtoisia ruotsalaisia, Arvidia ja Löfbergiä. 30% pienempi määrä riittää verrattuna kotimaisiin. Hienompi jauhatus.
Ja ovat muutenkin paremman makuisia.
Miksi ihmeessä? Ei minulla ole tarve säästää hiluja.
Eikös se sana ole laiha? Laihaa kahvia. Vaikka ei kai kukaan enää Suomessa osaa kunnolla puhua saati kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se sana ole laiha? Laihaa kahvia. Vaikka ei kai kukaan enää Suomessa osaa kunnolla puhua saati kirjoittaa.
No ei ole. Mummot puhuvat noin. Laimea on virallista kieltä.
Tai ostat kahvin tarjouksesta. Sehän on liki puolet halvempi kuin normi hinta joten ei tarvitse laihaa kahvia litkiä.
Näin olen tehnyt aina, riippumatta kahvin hinnasta.
Jos laitat keittimeen viisi kuppia vettä, päätyy kannuun noin neljä kuppia kahvia. Suodattimessa olevaan kahviin imeytyy aina vähintään puolen kupin verran vettä.