Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mökin, mutten saa miehestä selvää haluaako hänkin?

Vierailija
22.03.2025 |

Minuun on iskenyt mökkikuume. Ollaan kauan puhuttu että voi kun joskus olis mökki meren rannalla. Nyt ajattelin että se toteutetaan, kun vielä voidaan. Kelpaisi vaatimattomampikin. Ja siellä voisi asua sitten lähes koko ajan, näkisi sitten paljonko.

Olen katsonut myytäviä mökkejä, miehellekin näyttänyt ja joistain hän on tykännyt tosi paljon. Mutta sen jälkeen ei koskaan palaa asiaan. Eli vaikuttaa ettei ole tosissaan.

Viimeksi sanoinkin ettei taida oikeasti haluta mökkiä? Johon sanoi että tottakai haluaa ja viimeisimmästä näyttämästäni mökistä ei varmaan lähtisi kuin jalat edellä, niin upea paikka, ihan uskomattoman hieno!

Ja sitten taas ei ota asiaa enää puheeksi. Wtf?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo kiinnostunut ole.

Vierailija
2/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo jättää sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta yksin.

Vierailija
4/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta yksin.

Ei AP:llä mitään rahaa ole. Odottaa että mies maksaa sen. 

Vierailija
5/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä saa selvän lopettamalla viinan roudaamisen kotiin.

Vierailija
6/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa ensin. Jos se sujuu, niin sitten ostatte. 

Vierailija
7/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa miksi en mökkiä halua.

Puolisoni höyrähtää tämän tästä kaikennäköisiin aikaavieviin ja vaivalloisiin harrastuksiin, joiden hoitaminen jää sitten kokonaan vastuulleni, kun hän kyllästyy. On katsonut ties minkälaisia lahoja tönöjä ties mistä, käsittämättä kuinka iso homma sellaisen asuttavaksi saattaminen on.

Minulla on omatkin harrastukseni, en tarvitse riesoikseni lisää raatamista, kun toinen kyllästyy haihatuksiinsa.

Vierailija
8/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ukko pihalle ja muuta yksin sinne mökille.

Vierailija
9/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on monesti jossain rantapaikoissa haaveillut, että voi kun päästäisiin tällaiseen paikkaan asumaan. Ja esimerkiksi vanhempieni luona sanonut ettei olisi upeampaa paikkaa asua. Noissa myytävien mökkien sivuilla on huokaillut ihastuksesta ja miettinyt että olisihan meillä lainaan varaa. Mutta ei ehdota että mentäisiin katsomaan, ei selaa sivuja itse eikä palaa koskaan asiaan.

Sitten kun kysyn että et taida oikeasti haluta mitään mökkiä enää, sanoo että olen käsittänyt täysin väärin ja kyllä hän haluaa ja se viimeisin mökki oli aivan todella täydellinen! Ja sitten ei enää ota asiaa puheeksi.

Ja me ollaan molemmat ihan remonttitaitoisia ihmisiä, nykyinen talo on yhdessä rempattu täysin. Enkä puhu pelkästä pintaremontista. Toisaalta, toiveissani olisi mökki johon EI tarvitse valtavaa remonttia, ymmärtäisin hyvin jos ei uutta remppaa halua, kun en minäkään sitä hingu.

Ja kyllä, yksi mahdollisuus on että ostan sen mökin itse. Tottakai. Mutta eroa tästä nyt ei ole tulossa. Ap

Vierailija
10/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano meneväs näyttöön. Tuleeko mukaan?

Vierailija
11/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mökki.

Vierailija
12/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokratkaa ensin. Jos se sujuu, niin sitten ostatte. 

Mä sitte en ymmärrä näitä suosituksia vähän joka asiassa. Mökki tai talo maalla tai keskustakolmio tai asuntoauto tai vene. Siis miksi pitäisi vuokrata, jos haluaa oman? Se ei ole sama asia. 

Vierailija
13/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä valitset mökin ilmeisesti. Tuo on merkki siitä. Tai sanot että tuoko se olis.

Vierailija
14/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei järven rannalta? Jos miehesi haluaa sellaisen.

Vierailija
15/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostaa nyt ihan selvästi siltä että mies puhuu lämpimikseen ja mielistelläkseen, ei ole oikeasti kiinnostunut asiasta. Koska jos olisi oikeasti kiinnostunut mökin ostamisesta olisi hän jo asialle jotain tehnyt. Tai sitten on sellainen perässävedettävä lapatossu. Tai laiska tai mukavuudenhaluinen eikä halua päätyä mihinkään työleirille. Valitse noista sitten mikä on totuus.

Jokatapauksessa ei kannata ostaa mökkiä jos kuvittelet miehen siellä jotain tekevän ja ottavan vastuuta tuolla innostustasolla. Osta mökki jos olet valmis tekemään kaiken itse. 

Vierailija
16/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ostat mökin itse, ei miehen pidä sinne lomailemaan tulla. Ostakoot omansa.

Vierailija
17/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee itse jotain asian eteen. Sovit näytön siitä ja katsot miten mies reagoi kun huomaa että olet tosissasi etkä vaan höpöttele. 

Vierailija
18/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pettämässä miestäsi sellaisen tyypin kanssa jolla on mökki.

Vierailija
19/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yhtä mieltä siitä millainen mökki olisi teidän budjetilla ihanteellinen? 

Vierailija
20/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan lähteekö näytölle ja sen jälkeen (jos sinua miellyttää) että tehdäänkö tarjous. Jos kieltäytyy, kysyt perusteluja jne. Vaikuttaa vähän kyllä siltä, ettei miehesi halua aidosti mökkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä