Oletko päätynyt sänkyyn jonkun ihan ennestään tuntemattoman kanssa, kun olet lähtenyt esim ulkoilemaan, kauppareissulle tms?
Siis että olet kohdannut tyypin ihan sattumalta samalla reissulla ja sitten mentiin.
Kommentit (74)
En! Kyllä mä oon aina joka reissun päätteeksi löytäny ihan yksin omaan sänkyyni 😎
Olisit tehnyt gallupin. Nyt lanka täyttyy delusionaalisista fantasioista ja turhanpäiväisistä "en" vastauksista. Iso kuva sinun päässäsi voi olla kärpäsen paska todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihme että sukupuolitaudit leviää. AIDS ja apinarokko. Sitten lapset kuolee näihin... mutta pääasia että saa perseseksiä jossain puskassa. Homot olette oksettavia.
jos tarkoitat homoilla nuoria heteronaisia(?) niin jep, levittävät tauteja eniten.
Kannattaa siis pysyä mahdollisimman kaukana nuorista heteronaisista, ei edes ajatella heitä. Itse asiassa heteronaisia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika lumpero on kyllä, jos tuollaista touhuaa.
Tarkoitat myös miehiä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä ho roja jotkut on!😬
Hei, nuo sänkyjutut on ihan höpöpuhetta, ei noin oikeasti tehdä.
Onhan noita tuommoisia kauppareissuja aina välillä ollut.
Tottakai
Miksi ei jos juttu kulkee ja seksi luistaa
M50
En, mutta eräässä produktiossa oli eräs avustaja, jolla omien sanojensa mukaan hormonit iski niin kovaan päälle, että joutui käymään pientareella jonkun avustajan kanssa.
Varmaan joskus nuorena yökerhon jälkeen on jotain hölmöä tapahtunut. Pieni morkkis on ollut kävellä kotiin aamuyöstä pikkukengillä cocktailmekossa kun postinjakajalla oli samassa rapussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä ho roja jotkut on!😬
Hei, nuo sänkyjutut on ihan höpöpuhetta, ei noin oikeasti tehdä.
Kyllä voi, jos on tarpeeksi kiimainen. Nuorilla hormonit hyrrää voimakkaasti.
Varmaan ulkomailla tuota tapahtuu enemmän. Jos ei ole velvollisuuksia, on vapaata aikaa, kuuma päivä ja hellemekko päällä. Suurempi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ulkomailla tuota tapahtuu enemmän. Jos ei ole velvollisuuksia, on vapaata aikaa, kuuma päivä ja hellemekko päällä. Suurempi mahdollisuus.
Tässä painotan kohtaa ei velvollisuuksia. Kenellä ei ole? Nuorilla, työttömillä, lapsettomilla? Ei se ikäkään oikeastaan ole esteenä, vaan velvollisuudet. Keski-ikäisenä perheenäitinä on vähän hankalampi lähteä ykskaks jonkun tuntemattoman matkaan kuin kaksikymppisenä opiskelijana.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta eräässä produktiossa oli eräs avustaja, jolla omien sanojensa mukaan hormonit iski niin kovaan päälle, että joutui käymään pientareella jonkun avustajan kanssa.
Olen miettinyt tuota tapausta monesti. Mietin, miltähän tuntuu tuntea jotain noin kovaa pakottavaa halua.
jos tarkoitat homoilla nuoria heteronaisia(?) niin jep, levittävät tauteja eniten.