"Kun mitään ei saa sanoa", Trump ja perussuomalaiset
Hienoa, että Trumpin maahanmuuttopolitiikka sekä sananvapaus kuuluu kaikille sekä ajojahti alkavat viimeinkin puremaan.
"Suomalainen kertoo, että rajatarkastaja kysyi, miksi hän ei salakuljettaisi laukkuja. Suomalainen sanoo vastanneensa, että se on väärin. Rajatarkastaja kysyi, miksi se on väärin. Suomalainen vastasi, että salakuljettamisesta joutuu ongelmiin. Rajatarkastaja kysyi, että minkälaisiin ongelmiin. Se vain jatkui, eikä mikään vastaus riittänyt"
"Työviisumilla Yhdysvalloissa asuva suomalainen sanoo pohtivansa, onko hän joutunut hallinnon mustalle listalle. Hän sanoo poistaneensa viime päivinä joitakin vanhoja sosiaalisen median viestejä."
https://yle.fi/a/74-20151134?origin=rss
Kommentit (6)
Sananvapaus = sinulla on vapaus sanoa mitä minä suvaitsen, ei muuta :D
Ihan oikein! Ei suomalaisislla pidäkään olla mitään asiaa Usaan hyödyntämään valtion varallisuutta. Pysyisitte siellä mistä olette tulleet. Ei teitä tänne kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Näin se varmaan fasismin käsikirjassa määritellään 😆🤔
Vierailija kirjoitti:
Kuten on ollut vasemman puolen kanta cancelointeineen. Nyt varmasti harmittaa kun saa olla vastaanottavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se varmaan fasismin käsikirjassa määritellään 😆🤔
Vasemmistolaisilla on sama määritelmä.
Laitaoikeiston sananvapaus.
Ensin sillä ratsastetaan, ja aina lopulta se paljstuu sellaiseksi, että oma roskapropaganda sallitaan ja sitten lähetellään esim. Helsingin yliopistoihin kirjeitä, joissa vaaditaan sanojen kieltämistä.
Mielenosoituksetkin Trump kielsi Usan yliopistoista vankilan uhalla. Menikö ohi?
EI mitään uutta auringon alla. Kai Trumpetin ja Muskin "sananvapaus" höttö vielä joillekin näyttää menevän läpi.