Mitä annettavaa sinulla on suhteeseen?
Yleensä törmää vaatimuslistoihin ennen suhteen alussa, mutta nyt toisinpäin: Mitä annettavaa sinulla on uudelle suhteellesi?
Kommentit (22)
Olen käytettävissä treffiseuraksi kahvilaan ja ravintolaan 1-2 kertaa viikossa. Sen kummempaa "suhdetta" minusta ei saa. Nämä "ihmissuhteet" ja "suhteet" ovat rahvaiden hinkutusjutuja, jotka eivät kiinnosta itseäni muutenkaan oikeastaan yhtään, joten melkeinpä jos joku etsii "suhdetta" niin etsii sitä väärästä paikasta jos kääntää katseensa minuun.
Olen havainnointikykyinen. Voin antaa ohjeita kotitöiden tehokkaampaan tekemiseen. Siinä se pääasiallinen panos.
Ap voi aloittaa itsestään. No, kerro?
Tulee mieleen tästä yksi mies jonka tunsin taannoin, joka oli "suhdekäytökseltään" kuin joku katukoira. Hän siis myös r aiskasi ja salakuvasi naisia, mutta omaksui kyllä hienot sanat, kuten "tapailu" ja "eksklusiivisuus", ym. Käytännössä eli kuitenkin kuin r aiskaava piski.
Miettikää tosiaan tarkemmin sitä, mitä siitä "suhteesta" haluatte ja käyttäkää sitä oikeaa nimitystä. Jos se nimitys on sellainen, mitä ei saa lausua julkisesti saamatta syytettä ja linnatuomiota, hakekaa apua, älkää alkako nimittämään sitä valheellisesti kiertoilmaisuilla.
Olen kivaa seuraa, ystävällinen. Tuon älyä, huumoria ja hellyyttä. Seksissä olen läsnäoleva, huomaavainen - ja saan orgasmin helposti. Teen hyvää ruokaa ja laitan kodin kauniiksi. Keksin kivaa tekemistä ja lähden mielelläni mukaan minulle uusiinkin juttuihin. Olen kielitaitoinen ja kaikesta kiinnostunut matkoilla.
Taloudellisesti olen itsenäinen. Lapseni olen jo kasvattanut (hyvin).
Paljon!
Olen suhteessa vakavissani all in. Investoin aikaa, vaivaa ja rahaa. Mielestäni parisuhteessa on pyrittävä tekemään toisen elämästä helpompaa ja mukavampaa, ei vaikeampaa. Toteutan tätä filosofiaa parhaani mukaan.
Olen tiimihenkinen ja aina ns. Kumppanini puolella. Kun hän tulee väsyneenä töistä (tai on muusta syystä väsynyt/uupunut) niin pidän huolen siitä että hän saa heti ensimmäiseksi rentoutua ja hengähtää eikä tarvitse välittömästi alkaa tekemään mitään. Kun hänellä on elämässä hetkinen tai kuormittava ajanjakso, pyrin ottamaan kuormaa hänen harteiltaan pois parhaani mukaan. Toisinaan hänellä on todella pitkiä päiviä töiden ja harrastusten takia, noina päivinä hänen ei pidä niiden lisäksi joutua miettimään arkiaskareita tai ruuanlaittoa. Minä hoidan ne hänen puolestaan.
Kehun kumppaniani ja sanon positiiviset ajatukseni hänestä ääneen. Ne ei tietenkään saa olla tyhjiä sanoja vaan aitoa positiivista. Pysähdyn monesti ihailemaan häntä ja kerron miten paljon arvostan sitä että hän on elämässäni.
Minun taloudellinen vakauteni on hänen vakautensa. Oma työni on ns. Varma nakki, alallani ei ole käytännössä työttömyyttä. Hänen työnsä on hieman epävarmempaa joten jos hänen tulotasonsa notkahtaisi niin astun välittömästi paikkaamaan jotta elintaso ei muutu eikä hänen tarvitse uhrata säästöjään elämisen kuluihin.
Rakastan ostaa lahjoja! Voin rehellisesti myöntää, että olen siinä myös hyvä. Selvitän aina huolella mitä hän tarvitsee tai haluaisi vaikkei tarvitsisikaan, perehdyn asiaan ja ostan aina hieman paremman/kalliimman version kuin mitä hän itse raaskisi itselleen ostaa. Saan suunnatonta iloa siitä haltioituneesta ilmeestä joita lahjani saavat aikaan ja miten näen niiden olevan päivittäisessä käytössä.
Sitten tietty vatsan kautta sydämeen livahtaminen: tykkään kokata ja leipoa, viikonloppuisin usein teen hänelle jotain vähän astetta parempaa herkkua.
Ylipäätään: puolisoni onnellisuus ja elämän mukavuus on minulle prioriteetti. Ja kyllä, meni hetki ennenkuin löysin puolison joka on kaiken tämän arvoinen.
Viimeksi ollut "tarjolla" 29v sitten mutta jo silloin:
- oma toimeentulo, omaisuutta ja varallisuutta
- sitkeyttä ja kunnianhimoa
- rakkautta ja läheisyyttä
- kumppanuutta, arvostusta ja lojaalisuutta
- naurua ja seuraa
- elämyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan
- periksiantamattomuutta kun elämä koetteee
- huolehdittu ulkonäkö ja tyylitaju
Nuo pätee vieläkin - kiloja tullut alipainosta > 5kg ylipainoon vuosien myötä. Plus 4 lasta ja 3 lastenlasta ja 3 + 1 taloa.
Up. Puhutaan kerrankin siitä mitä hyvää tarjoamme parisuhteeseen!
Palstalla on ihan tarpeeksi keskusteluja huonoista puolisoista ja siitä miten parisuhteessa oleminen on kertakaikkisen kamalaa. Tämä on virkistävää vaihtelua ja on ihan tervettä reflektoida myös mitä annettavaa itsellä on!
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi ollut "tarjolla" 29v sitten mutta jo silloin:
- oma toimeentulo, omaisuutta ja varallisuutta
- sitkeyttä ja kunnianhimoa
- rakkautta ja läheisyyttä
- kumppanuutta, arvostusta ja lojaalisuutta
- naurua ja seuraa
- elämyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan
- periksiantamattomuutta kun elämä koetteee
- huolehdittu ulkonäkö ja tyylitaju
Nuo pätee vieläkin - kiloja tullut alipainosta > 5kg ylipainoon vuosien myötä. Plus 4 lasta ja 3 lastenlasta ja 3 + 1 taloa.
Ruuanlaittotaito unohtui! Mies ei ollut syönyt upeaa kotiruokaa ikinä joten sain koulutettua hänestäkin gurmandin:)
Vierailija kirjoitti:
Paljon!
Olen suhteessa vakavissani all in. Investoin aikaa, vaivaa ja rahaa. Mielestäni parisuhteessa on pyrittävä tekemään toisen elämästä helpompaa ja mukavampaa, ei vaikeampaa. Toteutan tätä filosofiaa parhaani mukaan.
Olen tiimihenkinen ja aina ns. Kumppanini puolella. Kun hän tulee väsyneenä töistä (tai on muusta syystä väsynyt/uupunut) niin pidän huolen siitä että hän saa heti ensimmäiseksi rentoutua ja hengähtää eikä tarvitse välittömästi alkaa tekemään mitään. Kun hänellä on elämässä hetkinen tai kuormittava ajanjakso, pyrin ottamaan kuormaa hänen harteiltaan pois parhaani mukaan. Toisinaan hänellä on todella pitkiä päiviä töiden ja harrastusten takia, noina päivinä hänen ei pidä niiden lisäksi joutua miettimään arkiaskareita tai ruuanlaittoa. Minä hoidan ne hänen puolestaan.
Kehun kumppaniani ja sanon positiiviset ajatukseni hänestä ääneen. Ne ei tietenkään saa olla tyhjiä sanoja vaan
Cuck-ukko
Vierailija kirjoitti:
Olen kivaa seuraa, ystävällinen. Tuon älyä, huumoria ja hellyyttä. Seksissä olen läsnäoleva, huomaavainen - ja saan orgasmin helposti. Teen hyvää ruokaa ja laitan kodin kauniiksi. Keksin kivaa tekemistä ja lähden mielelläni mukaan minulle uusiinkin juttuihin. Olen kielitaitoinen ja kaikesta kiinnostunut matkoilla.
Taloudellisesti olen itsenäinen. Lapseni olen jo kasvattanut (hyvin).
Nieletkö?
Itseni kokonaan, hyvine ja huonoine puolineen. Tähän asti se on riittänyt. Toki on omaa tilaa ja omia ajatuksia on oltava, mutta silti sanoisin että tähän suhteeseen panostus oli all in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon!
Kehun kumppaniani ja sanon positiiviset ajatukseni hänestä ään
Luulen, että kirjoittaja on nainen. Tunnistan paljon samoja asioita, mitä itse teen. Tosin mieheni ansaitsee sen kaiken ja hemmottelee myös minus.
Just nyt ei paljon mitään ja siksi sinkkuilenkin. Työt vie 95% mun elämästä tällä hetkellä, en pystyisi antamaan parisuhteelle sitä mitä se vaatisi. Kesän jälkeen ajattelin lopettaa ko. työt koska elämä. Too much is too much (lakiala). Ehkä jossain toisessa työpaikassa jää normaalimmin vapaa-aikaa. Kaipaan uusia ihmissuhteita kovasti. N33
Mitä se sulle kuuluu?