Lihominen parisuheessa (alipainosta normaaliin painoon)
Hei,
aina kuulee sitä kuinka miehet valittaa jos naisystävä lihoaa suhteen aikana. Jopa 5 kilon lihoamista kauhistellaan. Itse olen noin 5 kiloa alipainoinen ja tahtoisin yrittää nostaa painoani hieman. Miehet, haittaisko jos alipainoinen naisystäväsi nostaisi painoaan hieman? Nyt rehellisiä viestejä kiitos!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaan pysyttelisit siinä painossa, missä päädyitte yhteen?
Olen sinkku, mutta etsin kumppania. Painon nostaminen on kuitenkin hidas prosessi, menee varmaan pari vuotta saada 5 kiloa, niin että paino myös pysyy ylhäällä, eikä heti laske aiempaan.
Et ole ongelmasi kanssa mikään uniikki lumihiutale. Mulla on useampia tällaisia tuttuja. Osalla auttoi tupakoinnin lopettaminen osalla ei mikään, kun eivät tupakoineet. Itsellä oli kilpirauhanen.
Kannattaa tarkastaa, ettei ole piileviä sairauksia ja katsoa, että saat normaalin määrän terveellistä ravintoa ja antaa elimistön hoitaa painonsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia vai mistä on tullut mieleesi, että "aina" miehet valittavat naisen lihomisesta?
Ei se reaalimaailmassa niin mene, vaan miehet tykkäävät enemmän naisista, joilla on jotain luitten päällä. Mihin sitten perustuu se luulo, että miehet pitävät enemmän isotissisistä? Harvoilla laihoilla naisilla on kunnon tissit ilman silikoneja.
Nuorilla naisilla on usein turpeat isot tissit ilman ylipainoa.
Miehet tykkää nuorista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaan pysyttelisit siinä painossa, missä päädyitte yhteen?
Olen sinkku, mutta etsin kumppania. Painon nostaminen on kuitenkin hidas prosessi, menee varmaan pari vuotta saada 5 kiloa, niin että paino myös pysyy ylhäällä, eikä heti laske aiempaan.
Et ole ongelmasi kanssa mikään uniikki lumihiutale. Mulla on useampia tällaisia tuttuja. Osalla auttoi tupakoinnin lopettaminen osalla ei mikään, kun eivät tupakoineet. Itsellä oli kilpirauhanen.
Kannattaa tarkastaa, ettei ole piileviä sairauksia ja katsoa, että saat normaalin määrän terveellistä ravintoa ja antaa elimistön hoitaa painonsa itse.
En missään kohtaa väittänyt näin? Painon nostaminen sekä painon pudotus ovat kummatkin aikaa vieviä prosesseja. Rutiinithan sen määrittää missä painomme pysyy, ja rutiinien muuttaminen on se haastavin asia tässä. Minun tapauksessa esimerkiksi yhden uuden aterian lisääminen päivittäiseen rutiiniini. En polta ja verikokeissa käytyäni, kaikki arvot olivat ihanteelliset.
Vierailija kirjoitti:
En missään kohtaa väittänyt näin? Painon nostaminen sekä painon pudotus ovat kummatkin aikaa vieviä prosesseja. Rutiinithan sen määrittää missä painomme pysyy, ja rutiinien muuttaminen on se haastavin asia tässä. Minun tapauksessa esimerkiksi yhden uuden aterian lisääminen päivittäiseen rutiiniini. En polta ja verikokeissa käytyäni, kaikki arvot olivat ihanteelliset.
Kerran kaikki on ihanteellisesti, niin mikä ongelma sulla on painosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette? Vaikka olen hoikka, terve ja nätti nuori nainen, ei se tarkoita sitä että olisin maailman itsevarmin. Kyllä, olen vähän epävarma kehostani; toisina päivinä rakastan laihuuttani ja toisina taas toivon lihovani hieman. Ja kiitos jo muuten etukäteen alapeukuista joita tämä viesti saa, toivottavasti te kaikki muut olette täydellisen itsevarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette? Vaikka olen hoikka, terve ja nätti nuori nainen, ei se tarkoita sitä että olisin maailman itsevarmin. Kyllä, olen vähän epävarma kehostani; toisina päivinä rakastan laihuuttani ja toisina taas toivon lihovani hieman. Ja kiitos jo muuten etukäteen alapeukuista joita tämä viesti saa, toivottavasti te kaikki muut olette täydellisen itsevarmo
Tervetuloa epätäydellisyyteen.
Toiset on pläskejä ja ei pysty laihtumaan, toiset alipainoisia eikä pysty lihomaan.
Tasoa alas tavis ja synnytalkoisiin!
Mitä voit päätellä siitä, että tämä aihe ei kiinnosta miehiä?
Ehkä jotain voit päätellä siitä, että tällä palstalla ei ole tähän aikaan aikuisia miehiä tähän kysymykseen vastaamassa. Siksi tähän vastaavat aikuiset naiset, joilla on kokemusta miehistä. Ja elämästä yleensä, eli ei kannata elää miesten ehdoilla.