Koiran hankinnasta?
Olen halunnut koiraa enemmän ja vähemmän 15-vuotta. Ensin odotin, että selvisin avioerosta, sitten odotin että pienet lapset kasvaa, sitten odotin että selvisin totaalisesta uupumuksesta.
Nyt koen olevani elämäni kunnossa. Mutta lähipiirini, heidän joiden haluaisin kannustavan, ovat todella negatiivisia. Sanovat, ettei rahani riitä.
Olen 10 vuotta ollut sinkku, joka ilta kaivanut puhelimen esille ja odottanut joko unelmien prinssi löytyisi, mutta ei - ei löydy. Minulla ei ole ollut ystävistä tukemaan minua tässä asiassa, kun heillä on täydelliset parisuhteet. Ajattelin että olen tähänkin käyttänyt turhaa aikaa, jonka olisin voinut käyttää vaikka koiraan. Turhia treffejä, turhia odotuksia ja turhia pettymyksiä. Saan palkkaa 3500e/kk, vastikkeen maksan, talo on velaton. Eikö minun palkka riittäisi yhteen noutajaan? Ystävät tukee ostamaan koiran kun tietävät minun olevan aktiivinen ja pitkään sitä suunnitellut. Teenkö läheisiäni vastaan ja hankin koiran? Apua, kiitos!
Kannattaa jättää hankkimatta. Säästyt paljolta pahalta mieleltä ja riesalta. Ehkä maksimissaan jos äo:si on < 90 jolloin siitä voi olla jotain seuraa. Muuten koira yms elukat ovat strong avoid.