Ugh, en jaksa enää äitini kommentointia ja ikäviä tekoja!
Kuulemma minun pitäisi ostaa luomu-pillimehuja lapsille. Sekä terveysprotskujuhurtteja. Äiti heitti roskikseen kaikki mehukatit sekä vanukkaat! Itse mussuttaa jotain vauvapilttejä 24/7. Ja huomaa muuten kaiken, tarkka tapaus.
Lisäksi äiti on yrittänyt sabotoida suhdettani. Väittää jotain p@skaa miehestäni.
Kerran kun oli meillä kylässä ja oli vahingossa pikkarit jääneet tuolinkarmille, hän alkoi väittämään, että ne eivät ole minun, ja että mies pettää. Tunnistin ne kyllä omikseni ja vein kaappiin. Äiti huusi, etteivät ne ole minun. Mitä v!t*ua?
Äiti myös väitti, että mies olisi varastanut vessapaperia hänen kämpiltään ilman minkäänlaisia todisteita. :D
Nyt en ole vähään aikaan ollut yhteydessä. Olen ajatellut, että ensi tapaamisella nappaan vaikka jonkun ponnarin käsilaukkuuni, ja sitten kun hän rupeaa syyttämään miestäni vastaan, että taisi vahingossa sinne käsilaukkuun pudota.
Kommentit (5)
Ota ap apua vastaan kun sitä tarjotaan vielä vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Äidit ja tyttäret, osa 4883285.
On kyllä melkoista kuinka paljon AV:lla on näitä äiti-tytär keskusteluita. Kuinka vaikeaa onkaan heidän tulla toimeen keskenään.
Miksi annat äitisi heittää kotonasi ruokaa ja juomaa roskiin?
Jos mun äiti tekis niin, niin lähtis eukko niskapersotteella pihamaalle eikä takas olis asiaa.