Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka terävää, suorituskykyisempää ja vaihtelevampaa olikaan pelien grafiikka ennenkuin vajottiin DLSS / TAA / framegeneraatio -suohon

Vierailija
21.03.2025 |

Esim. Doom 2016, Deus Ex Mankind Divided, uudemmat Wolfensteinit, Call of Dutyt tiettyyn rajaan asti.

Jonkinlainen ensikosketus uudempaan paskempaan pelien tulevaisuuteen taisi olla Jedi Fallen Order. Siinä oli vielä Unreal 4, joka ei ole niin paha kuin viitonen, mutta pikkubugitusta esim. näkyvyyden suhteen ja pikkusuttuisuutta oli jo. Jatko-osa Jedi Survivor pistää suttuisuuden ja puuttuvan optimoinnin paskavaihteen jo tappiin moderniin malliin.

Jos jotain hyvää nykytilanteesta keksii, niin näytönohjaimiin ei enää huvita investoida, kun eivät ne pelit sillä (enää) parane.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nykyään paskaa. Se on sääntö. Se on outoa mutta tällainen sääntö on ja sitä noudatetaan. Ja on ollut jo paljon pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan