Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mobilepay ei toimi millään!!

Vierailija
21.03.2025 |

Mitä ihmettä teen väärin? Mobilepay ei ole hetkeen toiminut kuin luottokorttipuolelta, eli yksityishenkilöille en ole voinut maksaa mitään sen jälkeen kun joku uusi sääntö tuli voimaan. Nyt, kun sain uuden pankkikortin, ajattelin että vihdoin alkaa homma toimimaan, kun saan lisättyä sinne uudet kortit, sekä debit että credit.

Kortit on lisätty (tai siis sama kortti se mulla on, op:n visa), siellä on nyt erikseen debit ja erikseen credit. Koitin koemaksella lapselle euron, kaikki näyttää sujuvan aluksi ihan hyvin, debit-kortti tulee automaattisesti maksukortiksi, pyyhkäisen "lähetä" nappia. Käy jompi kumpi: 

"Jokin meni pieleen. Yritä myöhemmin uudelleen."

(tapahtuu molemmin tavoin, laittamalla oikea tunnusluku tai väärä tunnusluku)

"Maksu epäonnistui"

(onnistuu vain oikean tunnusluvun laittamalla, näyttää loppuun asti siltä että nyt kaikki toimii, mutta lopulta nimen, jolle olen lähettämässä, ja summa, jonka olen lähettämässä, väliin ilmestyy tuo teksti punaisella)

Onkp jollakulla ollut sama vika, ja miten se ratkesi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, jos teillä jollakin on op:n visakortti, ja mobilepay toimii ihan moitteetta? 

Vierailija
2/3 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei OP:n debit-maksut onnistuneet - ennen kuin muokkasin debit-kortin turvarajaa, "Maksut verkossa ja sovellukssissa" oli 0 euroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latoithan kortin debit numeron? Se löytyy kortin takapuolelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä