Millä shampoolla pesette koiranne?
Kommentit (13)
Ihmisten hajusteettomalla. Koirat ei tykkää hajusteista.
Ei pesty ikinä. Eli 14-vuotiaaksi. Itse kävi kesällä uimassa ja talvella piehtaroi hangella.
Vältän totaalisesti pesua sillä turkin oma rasva karkottaa jopa punkit.
Mulla on valkoinen koira hänet pestään valkoisen koiran shampoolla ja hän myös syö valkoisen koiran ruokanappuloita .
Koirien shampoolla lähes viikottain. Kyseessä turkkirotu. Tällä hetkellä natura siberican shampoolla
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valkoinen koira hänet pestään valkoisen koiran shampoolla ja hän myös syö valkoisen koiran ruokanappuloita .
Tiesitkö että valkoisen koiran shampoota pitäisi käyttää vain hyvin harvoin, koska kuivattaa turkkia liikaa...?
En ole pessyt vielä kertaakaan yhtään millään
Hapolla. Se ulina on kivan kuulosta. 🤣
Yleensä huuhtelin vain vedellä, mutta jos koira oli oikein likainen, pesin ihmisten shampoolla, joka oli todella paljon laimennettu. Tällä pesulla pärjäsi 15 vuotiaaksi saakka.
En tiedä, kun mulla ei ole koiraa. Mut kerran kävi niin, että tapasin yhtä kaveria ja totesin, että sun tukka näyttää tosi hyvältä ja kiiltävältä. Kaveri sanoi, että pesi hiukset koiransa shampoilla, kun oma oli loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että valkoisen koiran shampoota pitäisi käyttää vain hyvin harvoin, koska kuivattaa turkkia liikaa...?
Jouluna ja Juhannuksena käytän
Koirien .