Miksi kampaajat stailaavat hiukset leikkaamisen jälkeen ihan lättänöiksi?
Kiiltävät ne tietysti ovat, mutta valuvat päätä myöten.
Kommentit (18)
Tätä ihmettelen. Koskaan ei enää föönätä muotoon tai tehdä kampauksia. Tuntuu, etteivät enää osaakaan.
Mulla sama kokemus. Kampaaja katsoo asiakasta alaviistoon, ehkä se vaikuttaa.
Tupeeraus ja pyöröharjalla repiminen oli pahempaa. Tykkään luonnollisesta kampauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajat monikossa???
Vaihda kampaajaa, jos jälki ei miellytä.
Käyn joka kerta eri kampaamossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaajat monikossa???
Käyn joka kerta eri kampaamossa.
Ap
Käykö ihmiset normaalisti aina samassa paikassa?
Sama ongelma ! Olen jopa pyytänyt tupeerausta mutta näköjään kampaajat ei enää tiedä mitä se on....tsiissus! Useampaa kampaajaa olen myös kokeillut. Ei ollut näin vaikeaa aikaisemmin. Harmi kun oma hyvä kampaaja jäi (hyvin ansaitulle) eläkkeelle.
Itse taas inhoan sitä pyöröharjalla tupeerausta ja tuloksena mummokampaus. Aina oli sama juttu, nykyään kiellän kuivaamastakin ja lähden märillä hiuksilla ulos.
Varmaan siksi että ovat sitä nuorta ikäluokkaa jolla on aina ollut suorat hiukset jotka roikkuu naaman ympärillä kuin verhot. Ne jotka on kokeneet kasarin tai edes ysärin alun, osaavat laittaa kuohkeutta.
Minä olen 50v, eikä minun hiuksiani ole koskaan laitettu päätä myöden, eipä ne suostu niin menemäänkään, ei tarvitse koskaan föönata, paitsi jos on permanentti ja haluaa suoraksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma ! Olen jopa pyytänyt tupeerausta mutta näköjään kampaajat ei enää tiedä mitä se on....tsiissus! Useampaa kampaajaa olen myös kokeillut. Ei ollut näin vaikeaa aikaisemmin. Harmi kun oma hyvä kampaaja jäi (hyvin ansaitulle) eläkkeelle.
Ja minä vaihdoin kampaajaa, kun lopuksi tupeerasi tukan ja veti puoli pulloa lakkaa. Kuin suoraan kasarilta. Kotiin päästyä meni ensimmäiseksi pesemään hiukseni.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Olen käynyt useilla eri kampaajilla ja sama tapahtuu aina!
Käyttävät lopuksi aika paljon aikaa föönaamiseen, suihkuttelevat aineita, käyttävät pyöröharjaa... MUTTA föönaavat hiukset litteiksi, liukkaiksi, täysin päätä pitkin valuviksi.
Mitään tupeerausta en edes odota (vaikka olishan sekin kivaa vaihtelua kun itse olen huono laittamaan hiuksia), mutta mun hiukset on ilmavammat kun en laita niihin mitään aineita ja annan kuivaa omia aikojaan, kuin kampaajien föönauksen jäljiltä! Usein vielä siinä aineita suihkutellessaan sanovat että "laitan tällaista tyvikohottajaa" tai muuta vastaavaa, mutta samaan aikaan föönaavat ja kampaavat hiukset päänahkaa pitkin.
Jo heti tuolista noustessa tekee ekana mieli pöyhiä hiukset kunnolla, mutta eihän ne siitä enää mihinkään pöyhiinny ennen seuraavaa pesua.
Miksi???
En tiedä, miksi. Pitkällä asiakaskokemuksella osaan sanoa, mitä toivon ja mitä en. Myönnän, että joskus väsyneenä en jaksa sanoa, ja lopputulos ei välttämättä ole toivottu. Silti: käytännössä ainoa mahdollisuus tässäkin asiassa saada haluamansa on kertoa se oikealla hetkellä eli etukäteen.
Ei mun kampaaja tee, tekee päinvastoin mahd kuohkean, kun ovat luonnostaan sellaiset päätä pitkin valuvat. Mutta kun oli polkka, KAIKKI teki sellaisen helvetillisen pankkitätikampauksen pyöröharjalla, se oli kauheeta eikä mikään sanominen auttanut
Vierailija kirjoitti:
Itse taas inhoan sitä pyöröharjalla tupeerausta ja tuloksena mummokampaus. Aina oli sama juttu, nykyään kiellän kuivaamastakin ja lähden märillä hiuksilla ulos.
Jep, vihaan föönausta mutta ilmeisesti työn jäljen näkee vasta kuivana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kampaaja tee, tekee päinvastoin mahd kuohkean, kun ovat luonnostaan sellaiset päätä pitkin valuvat. Mutta kun oli polkka, KAIKKI teki sellaisen helvetillisen pankkitätikampauksen pyöröharjalla, se oli kauheeta eikä mikään sanominen auttanut
Onneksi ne ajat on ohi kun tulin aina parturista tuolla hiustyylillä. Ne pitkät pulisongit kielsin kyllä ankarasti.
Tuo on muuten niin totta! Usein kampaajan käynnin jälkeen hiukset rasvoittuu heti kun on laitettu kenties mitä tökötintä ja sit vielä föönaamisen jälkeen kampaaja kysyy että laitetaanko hiusöljyä. Mulla on pitkät hiukset ja tykkään että ne föönataan suoriksi mutta ne on ihan lättänät ja tekee mieli pestä hiukset heti käynnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ne ajat on ohi kun tulin aina parturista tuolla hiustyylillä. Ne pitkät pulisongit kielsin kyllä ankarasti.
Älä nyt pullahti on ihan pårnåt
Kampaajat monikossa???