Hain siivoustyötä yrityksestä X, en päässyt, nyt hakee siivoojia välitysfirman kautta??
Onko tämä yleistäkin?? Ihan samat liirumnlaarumit ja ehdot ja toiveet, ainut ero että yritys X ei kutsunut haastatteluun , mutta kun hain tuon välitysfirman kautta sitä samaa pestiä, niin pääsin haastatteluun ja nyt aikovat suositella minua tuon X-yrityksen rekrytointitiimin haastateltavaksi :D katsotaan tuleeko uusi kutsu haastatteluun!
Kommentit (5)
Yritykset haluavat siirtää yritysvastuun vuokrafirmoille.
On ihan yleistä.
Yksi osa-aikainen paikka (ei siivous) tuli monta kertaa hakuun saman välitysfirman kautta. Hain paikkaa pari kertaa, ja lopulta soitin ja kysyin uteliaana, miksiköhän en päässyt haastatteluun, koska selvästi paikkaan ei ole vielä löydetty ketään.
Haettiin kuulemma kokeneempaa työntekijää. Sikäli hassua, että minulla oli monta vuotta saman alan yritys.
Vierailija kirjoitti:
On ihan yleistä.
Yksi osa-aikainen paikka (ei siivous) tuli monta kertaa hakuun saman välitysfirman kautta. Hain paikkaa pari kertaa, ja lopulta soitin ja kysyin uteliaana, miksiköhän en päässyt haastatteluun, koska selvästi paikkaan ei ole vielä löydetty ketään.
Haettiin kuulemma kokeneempaa työntekijää. Sikäli hassua, että minulla oli monta vuotta saman alan yritys.
Välillä noi vaatimukset on kyllä ihan utopistisia. En tiedä, halutaanko oikeasti sitten ketään edes palkata?
.