Onko sairasta että haluan miehen pitävän minua seksinukkena?
Haluan siis varmaan että alistaa mua ja pitää mun reikiä avoimina eli kaikkeen saa tehdä mitä vaan? Onko normaalia ja mikä mua vaivaa?
Kommentit (27)
Jep, tätä komppaan myös täysin. Jos ei ole kovinkaan kokemusta seksistä yleisesti, vaniljasta siis. niin ensin kannattaa hakea kokemuksia sieltä. Tällaisen fantasian toteuttaminen vaatiin turvallisen vakkari kumppanin, ei kannata randomin kanssa kokeilla edes. Jos olet vaniljassa jo meriittisi hakenut, niin tällaista suunnitellessasi juttele ja tutustu kumpppaniin kunnolla. Ensin perus seksiä ja mikäli vielä tuntuu hyvälle + kommunikaatio toimii hyvin, niin pikkuhiljaa eteenpäin. Ei suoraan syvään päätyyn, eikä sit missään nimessä sitomisia tms alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, ihan normaalia olla haluja ja fantasioita. Ei ehkä yleisin, mutta ei varmasti uniikkikaan.
Minulla oli hyvinkin estoinen tyttöystävä joka ei kehdannut olla alasti valot päällä, edes myöntää saati sitten näyttää minulle miten sormettaa itse (ei SINNE saa koskea itse!), hankkia seksileluja tai juuri mitään muutakaan.
Sitten varoittamatta paljastui parin siiderin jälkeen että sillä oli yksi fetissi jonka uskalsi tunnustaa minulle vasta puolen vuoden jälkeen.
Se kaatui mahalleen sänkyyn raajat levälleen ja mumisi päätään kääntämättä suunnilleen että "tee mulle jotain sellaista mitä olet aina halunnut tehdä naiselle. Ihan mitä vaan"
Sitten se makasi täysin velttona ja teeskenteli silmät kiinni tajutonta tai jotain seksinukkea. Sain asetella käsiä ja jalkoja mihin asentoon halusin, nostaa takapuolta pystyyn jne ja se jäi täsmälleen siihen. Sain työnnellä sormia tai esineitä sen sisään joka reikään, panna sitä suuhun pesemättömässä pillussa olleella kalulla vaikka se ei muuten suostunut ottamaan edes vastapestyä kalua suuhunsa kun kaikki alapäässä on niin iljettävä ja likaista. Se piti roolinsa pientä yninää lukuunottamatta kun panin takaa mutta kiihkeästä huohotuksesta ja jännittyneistä lihaksista tunsi kyllä miten kiimassa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole nukke, eikä seksinukke.
Nainen on ihminen, tunteva ja ajatteleva ihminen.
Monet fetissit, fantasiat etc saattavat johtaa tilanteisiin, joihin et ehkä toivoisi joutuvan.
Niin mutta kun monet haluavat tälaista aikuisten leikkiä siellä makuuhuoneessa, eikä sillä ole mitään tekemistä (siis monella) sen kanssa, mitä makuuhuoneen ulkopuolella tehdään tai toisesta ajatellaan, minusta terveellä ihmisellä se rooli ja leikki loppuu välittömästi, kun seksi on ohi tai ollaan muissa puuhissa.
Tämä olisi juuri se "the pointti" mikä monen naisen tulisi ymmärtää, kun miehille tämä on itsestään selvyys ja nykyään myös monelle nuorelle/nuorehkolle naiselle.
ps sitten on nämä pervolan pertit ja jöllisen jormat ihan erikseen, nämä old school hullut, niitä ei pidä sotkea tähän nyt ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole nukke, eikä seksinukke.
Nainen on ihminen, tunteva ja ajatteleva ihminen.
Monet fetissit, fantasiat etc saattavat johtaa tilanteisiin, joihin et ehkä toivoisi joutuvan.
Niin mutta kun monet haluavat tälaista aikuisten leikkiä siellä makuuhuoneessa, eikä sillä ole mitään tekemistä (siis monella) sen kanssa, mitä makuuhuoneen ulkopuolella tehdään tai toisesta ajatellaan, minusta terveellä ihmisellä se rooli ja leikki loppuu välittömästi, kun seksi on ohi tai ollaan muissa puuhissa.
Tämä olisi juuri se "the pointti" mikä monen naisen tulisi ymmärtää, kun miehille tämä on itsestään selvyys ja nykyään myös monelle nuorelle/nuorehkolle naiselle.
ps sitten on nämä pervolan pertit ja jöllisen jormat ihan erikseen, nämä old school hullut, niitä ei pidä sotkea tähän nyt ollenkaan
Lisään vielä tärkeän asia, eli älkää myöskään sotkeko jotain Thai-vaimoja tilaavia naisten alistajia näihin tai jotain laturaivoavia nyrkinheiluttajia, nyt puhutaan ihan tavallisista perheen isistä ja tavallisista nuorista miehistä, joilla ihan tavallinen tyttöystävä tai vaimo ja terve tasapainoinen ja tasa-arvoinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä821 kirjoitti:
Höpö höpö, fetissit ja kinkyleikit ovat aikuisten elämään kuuluvia juttuja. Mieli kun on rikas ja utelias, niin monenlaista ihanaa saa kokea elämässä. Tuollainen pakottaminen "nainen on ihminen" ikäänkuin rajaa seksissä naisen nurkkaan, eikä naiset muka saisi tutkia omaa seksuaalisuuttaan vapaasti.
Rohkeasti vaan kokeilemaan ja nauttimaan, ei se elämä ole tarkoitettu miesten piirtämien raamien mukaan elettäväksi.Nainen makaa "nukkena", miehen riepotellessa häntä omien tuntemuksiensa mukaan + samalla naiden tätä "nukkea" reikään jos toiseen... Kummallahan tällöin on ohjat käsissä!?
Naisella. Sama juttu kuin alistushommissa, todellinen valta on alistuvalla joka voi koska tahansa keskeyttää hommat.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä821 kirjoitti:
Aivan ihanaa, juuri tuollaisesta naisesta haaveilen. Käyttölelusta, kaikki reiät käytössä vapaasti. Purkaa paineet juuri silloin kun tekee mieli, juuri siten kuin kulloinkin tekee mieli. Olen Dominoiva M44 pks, jos sattumoisin nukkemainen tai käyttölelu hakemassa käyttävää miestä samalta suunnnalta, niin olisi mukava tutustua.
Jos jollekin ei ole selvää: tämä jos jokin on aivan valtava red flag. Älkää ikinä vastatko tällaisille.
Kerroppa vielä mikä kohta on se valtava anglismi?
Oletko vielä kovin nuori, ap? Onko tuo jotain, mitä fantasioissasi ajattelet kiihottavan seksin olevan, vai onko sinulla kokemusta noista jutuista, tai seksistä ylipäätään? Jos ei ole, niin kannattaa ihan rauhassa ensin kokeilla vähän vähemmän ekstriimejä asioita ja ihan normaalia vaniljaseksiä. Ei sinua mikään vaivaa, vaikka tuollaiset fantasiat kiihottaisivatkin, mutta kaikki ei aina toimi niin hyvin oikeassa elämässä, joten ihan kaikkea ei tarvitsekaan kokea. Jotkut asiat ovat parempia ajatuksen tasolla.