Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä löytäisin kahden naisen seuraa

Vierailija
19.03.2025 |

Viimeaikojen unelma olisi löytää kaksi nasta kanssani samaan sänkyyn. Aika haastavaa tai sitten en vaan ole löytänyt oikeaa foorumia. Täällä varmaankin osalla miehillä, naisilla kokemuksia? 

Kommentit (11)

1/11 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit oikeaan paikkaan. Täällä on kaikilla miehillä vähintään kaksi naista sängyssä ja kaikilla on isoin munakin. 

Fica

Vierailija
2/11 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kokemuksena kaks naista? Vai ootko niin kykenevä ja halukas että aattelet että pystyt tyydyttää kaks naista? Mitä sitten jos toinen naisista on itse niin kiimainen ja halukas että pystyy ottaa vastaan kaikki mitä pystyt antaa? Riittäisikö silloin se yksi? Mietitäänkö yleensä sitä noissa että saako mies oikeasti molemmat tyydytettyä. Mietin vain ja ihan neutraalisti. 

Vierailija
4/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kokemuksena kaks naista? Vai ootko niin kykenevä ja halukas että aattelet että pystyt tyydyttää kaks naista? Mitä sitten jos toinen naisista on itse niin kiimainen ja halukas että pystyy ottaa vastaan kaikki mitä pystyt antaa? Riittäisikö silloin se yksi? Mietitäänkö yleensä sitä noissa että saako mies oikeasti molemmat tyydytettyä. Mietin vain ja ihan neutraalisti. 

Kai ne naiset nyt itse ovat vastuussa omasta nautinnosta? Todennäköisesti leikkivät myös keskenään ja koko touhu on vain kunnon orkkuja sarjassa. Mies sitten panee lopulta ja ruikkii siemenensä vaikka tiukkaan suoleen. 

Vierailija
5/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miettii haasteena niin yhtäkin naista voi panna jo montaa tuntia, kauankohan tommoisessa touhussa menis. 

Vierailija
6/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ap perjantai iltana meidän mukaa, mennään viikonlopuksi mökille. Siellä voidaan syödä hyvin, saunoa ja ehkä jotain muutakin.😉

N. 28v. ja 31v.

Vierailija
7/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päässyt tuohon himoitsemaasi touhuun kiinni bihenkisentyttlystäväni kautta joka itse sitä ehditti mulle, sanoin: kokeillaan! 

Tanssiravintolasta viikonloppuisin sitten löytyy joka kerta kiinnostuneita nuoria naisia joita helppoa naisystävän pokata. Yhdessä on tullut vietettyä useita kymmeniä kertoja kymmenien eri nuorten naisten kanssa kimppakivaa. Kannattaa kokeilla..

N21M43

Vierailija
8/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne naiset nyt itse ovat vastuussa omasta nautinnosta? Todennäköisesti leikkivät myös keskenään ja koko touhu on vain kunnon orkkuja sarjassa. Mies sitten panee lopulta ja ruikkii siemenensä vaikka tiukkaan suoleen. 

Joo kyllä tottakai. Mutta jos toinen on himokas juurikin kullin ja panemisen suhteen niin ei siinä auta mikään muu.

Vierailija
9/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päässyt tuohon himoitsemaasi touhuun kiinni bihenkisentyttlystäväni kautta joka itse sitä ehditti mulle, sanoin: kokeillaan! 

Tanssiravintolasta viikonloppuisin sitten löytyy joka kerta kiinnostuneita nuoria naisia joita helppoa naisystävän pokata. Yhdessä on tullut vietettyä useita kymmeniä kertoja kymmenien eri nuorten naisten kanssa kimppakivaa. Kannattaa kokeilla..

N21M43

Samaa sanoin exälle joka oli minua 15v nuorempi. Hän kertoi avoimesti kuinka oli pannut naisten kanssa ja kun sanoin että voinko tulla seuraavalla kerralla mukaan, niin vastasi etteihän hänen naisia tarvitse panna kun on mies mutta voi silti käydä pokaamassa naisen meidän sänkyyn. Erottiin vain ennekuin se ehti koskaan tapahtua.

M50

Vierailija
10/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksitreffit piste fi löytyy ammattilaisduoja jotka tätä palvelua tarjoaa, suosittelen

Vierailija
11/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyhhyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän