Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas parhaat vinkkinne kaunistua ja pysyä nuorekkaana? Ikää 30v ja huomaan vanhentumisen merkkejä :(

Vierailija
19.03.2025 |

Herranjestas kun katselen kuvia viisi vuotta sitten ja nyt. Olen ihan nätti nytkin mutta aiemmin olin paljon elinvoimaisemman näköinen, iho oli tasainen ja kaunis kimmoisa sekä huulet olivat täyteläisemmät. Olin hoikempi ja muutenkin näytin hyvältä. 

Stressi on ollut hurjaa ja se näkyy. Olen jotenkin latistunut, kalpempi ja silmät, huulet näyttävät pienemmiltä. En ole yhtään niin elinvoimaisen näköinen. 

Nyt olen alkanut käyttämään yövoidetta, vaseliinia huuliin. Hikiliikuntaa täytyy harrastaa enemmän ja puhtaampaa ruokavaliota. Juoan paljon vettä. 

Mitkä on teidän keinoja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon* 

Vierailija
2/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin ja riittävästi. Tämä on kaikista tärkeintä.

Ulkoile, liiku. Älä syö sokeria. Vältä aurinkoa.

Kollageenilisä on auttanut itseäni huomattavasti.

Vierailija
4/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasu pois

Masu pois

Vierailija
5/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on hyvät unenlahjat. Täytyy tosiaan jättää sokeri pois kokonaan koska tiedän itsekin miten se vaikuttaa. 

Kollageenia täytyy kyllä hommata, niin paljon kuullut hyvää siitä. Onko jotain valmistetta suositella? :) 

Ap

Vierailija
6/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoliikunta, hyvä uni, ruokavalio normaalin terveellinen (ei mitään öyhötys -ääridieettejä), normaalipaino.

Aurinkovoide aina päivällä, yöllä kosteusvoide, mielellään joku mieto retinoli.

Sitten seuraava keino on botox.

Vierailija
7/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle parhaat vinkit on että pysyy hoikkana, pitää pukeutumistyylin nuorekkaana ja ennen kaikkea ei leikkaa sitä lyhyttä tätitukkaa.

Vierailija
8/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on hyvät unenlahjat. Täytyy tosiaan jättää sokeri pois kokonaan koska tiedän itsekin miten se vaikuttaa. 

Kollageenia täytyy kyllä hommata, niin paljon kuullut hyvää siitä. Onko jotain valmistetta suositella? :) 

Ap

Mulla on ollut Helein Strong Collagen. Siinä on lisäksi C-vitamiinia, tehostaa imeytymistä. :)

Vierailija
9/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vasta 30 ja stressaat jo nyt? Sulla on hyvässä lykyssä vielä 60 elinvuotta jäljellä. Keskity henkiseen hyvinvointiin, niin loppu hoituu itsekseen.

Meistä jokainen vanhenee geenien mukaan, aika vähän on itse tehtävissä. Ja muista että somekuvissa filtterit jyllää ja julkkiset käy kiristämässä naamaansa. Se vääristää mielikuvaa siitä, miltä tietyn ikäiset näyttävät.

Vierailija
10/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia hyvin vähän. 

Vierailija
11/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis siinä ikävaiheessa, kun kaikki käärmeöljykauppiaiden ja kuponkiuutisten ihmerohdot ja nuorentavat tökötit alkavat kiinnostaa, maksoi mitä maksoi. Oiva uhri humpuukimaakareille.

Vierailija
12/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikä on vielä helppo. Mutta ihan vesi, liikunta, uni(!), normaali ruokavalio, eikä tietenkään mitään alkoholia eikä sipsejä. Maalaisjärjellä pääsee pitkälle.

Vierailija
13/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä en ikääntymistä huomannut, mutta nyt 46 vuotiaana kyllä. Jätin nyt valkoisen sokerin pois ja teen kasvojumppaa ja - hierontaa. Painoa yritän pudottaa myös. Sehän tietty voi saada ihon roikkumaan. Pois pitäisi saada 10 kg. 

Vierailija
14/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon geeneistä miltä näyttää, jos elintavat ovat kohtuulliset. Luonteesta riippuu paljon se miltä tuntuu eli onko perusluonne positiivisuuteen taipuvainen vai ottaako negatiivisuus otteen. Sekin vaikuttaa vanhenemisen kokemukseen, että pyöriikö elämä oman navan ja peilin ympärillä. Tuleeko tarkkailtua ja vertailtua itseään koko ajan muihin, ja katoaako sen myötä elämästä ilo? 

Vierailija
15/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää seksiä aamuusi, päivääsi, iltaasi, joskus yöhösikin!

Vierailija
16/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tästä mielipiteestä ei tykätä mutta sanon silti: itselle sopivat värit pukeutumisessa. Puin itseni hillittyihin murrettuihin sävyihin, joista pidän mutta törmäsin jossain värianalyysiin ja siihen paremmin perehdyttyäni kävi ilmi, että minulle sopivat mahdollisimman kirkkaat värit. Ero on järkyttävä, kuin kymmenen vuotta lähtisi kasvoista (olen verrannut valokuvia), varjot ovat poissa ja iho sekä silmät hehkuvat, huulissa on väriä jne. En uskoisi itsekään ellen näkisi eroa omin silmin.

Toinen itselläni toiminut keino on syödä enemmän lohta. Näkyy niin hiuksissa kuin muutenkin. Syön myös paljon kasviksia. Kolmantena ja tärkeimpänä täällä jo mainittu kunnollinen nukkuminen. Neljäntenä ihon kosteutus, toki muukin ihonhoito (c-vitamiini, retinoli, peptidit, keramidit). Ja viidentenä auringon välttäminen (vaikuttaa kaikkein eniten ihon vanhenemiseen), joka toki on ollut parasta aloittaa jo vuosikymmeniä sitten.

Stressi on pitkään jatkuessaan myös terveysongelma, ei pelkästään ulkonäköhaitta. Jos mitenkään mahdollista, sitä kannattaa yrittää vähentää.

Vierailija
17/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamäki on alkanut, mitään ei ole tehtävissä. Unohda koko juttu.

Vierailija
18/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppinen ei tiedä vanhentumisesta vielä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi