Kannattaako Helsingistä ajaa Kuopioon Mikkelin vai Jyväskylän kautta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
H:ki -Toivakka-Kuopio on muutaman km lyhyempi kuin H:ki - Mki- Kuo mutta hitaampi. Itse ajan usein Kuopiosta stadiin Mikkelin kautta ja paluu sitten Toivakan kautta. Ajallisesti ei juurikaan eroja.
Toivakan kautta. Toivakkaan on kuule moni kuollut.
Ota joku parempi reitti. Pysy isolla tiellä. Provohan sinä olet, varma asia.
Ei koskaan Jyväskylän, mutta tarkoitat Pieksämäen, mikä kannattaakin, mutta vain hyvässä kesäkelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H:ki -Toivakka-Kuopio on muutaman km lyhyempi kuin H:ki - Mki- Kuo mutta hitaampi. Itse ajan usein Kuopiosta stadiin Mikkelin kautta ja paluu sitten Toivakan kautta. Ajallisesti ei juurikaan eroja.
Toivakan kautta. Toivakkaan on kuule moni kuollut.
Ota joku parempi reitti. Pysy isolla tiellä. Provohan sinä olet, varma asia.
Et tainnut olla aloittaja. No ihan sama. Ajakaa Toivakan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan Jyväskylän, mutta tarkoitat Pieksämäen, mikä kannattaakin, mutta vain hyvässä kesäkelissä.
0/5
Hki-Turku-Vaasa-Oulu-Puolanka-Kajaani-Kuopio on kyllä paras.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Lyhin mutta pienehköjä teitä -Kangasniemi-Pieksämäki. Melkein viikottain ajan.
Mikkelin kautta ehdottomasti. Suora tie. Jyväskylän kautta kiertää, 9-tie huonossa kunnossa. Ja välillä Jkl-Suonenjoki tie on todella kapea ja mutkainen.
Riippuu mistä lähtee ajamaan. Esims. Oulusta tai Kajaanista lähtevien ei kannata kiertää Mikkelin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä lähtee ajamaan. Esims. Oulusta tai Kajaanista lähtevien ei kannata kiertää Mikkelin kautta.
Lähtöpaikka taidettiin mainita aloituksen otsikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin Mikkelin. Miksi kiertäisit Jyväskylän kautta??
Koska se reitti on lyhyempi (siis ei Jyväskylän keskustaan asti vaan kääntyy Toivakan kohdalta).
Toivakka ei ole Jyväskylää vai onko Vantaa Helsinkiä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ajaa takaisin päin niin Jyväskylä ok koska toisella kaistalla kuoppia ja toinen paremmassa kunnossa kuin toiseen suuntaan menevä kaista suurimmaksi osaksi ilman kuoppia ja töyssyjä monessa kohtaa.
Voidaanko palata ongelman alkulähteille ja tietää miksi joku haluaa päästä Kuopioon? Sehän on kaukana kaikesta ja kaupunkinakin tosi ankea paikka. Itse en näkisi mitään syytä mennä Kuopioon.
Ei jykylä eikä toivakka vaan joutsasta hartola-kangasniemi Pieksu. Kuuklemapskin tämän tietää. Mutta ei talvella!
Heinola-Mikkeli näyttäis olevan tietöitä. Mee Kouvolan kautta tai Jyväskylän.
Itse ajaisin teutateksen kautta.