Miehen ex
Mitä mieltä olette tästä? Olemme olleet mieheni kanssa 7 vuotta yhdessä, meillä on 2 yhteistä lasta. Miehellä edellisestä liitosta 2 aikuista lasta. Asumme omakotitalossa, joka on aikanaan ollut aikuisten lasten lapsuudenkoti. Miehen ex oli lähettänyt viestin miehelle, että olemme random ihmisiä random vieraineen joiden vuoksi aikuisten lasten lapsuudenkotia ei saa remontoida tai huonejärjestystä muuttaa.
Kommentit (24)
Ihmettelen jotenkin erityisesti sitä, että näissä kirjoituksissa mies tekee ratkaisuja ja vaimo sitten haukkuu niistä miehen exän.
Tiedätkö mitä mun exäni teki koko seurustelumme ajan? Piiloutui minun selän taakse aina kun piti tehdä jokin epäsuosittu päätös.
-"lauantaina radalle?"
-"ei pysty, hellasärö"
-"tuletteko mummolaan marjanpoimintatalkoisiin"
-"voin kysyä xxxxx:lta mutta tuskin haluaa olla niin aikaisin liikkeellä kun illalla mennään kavereiden kanssa ulos"
-"miksi lopetat lentopallon?"
-"ei mulla ole enää varaa käydä missään joka toinen ilta"
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jotenkin erityisesti sitä, että näissä kirjoituksissa mies tekee ratkaisuja ja vaimo sitten haukkuu niistä miehen exän.
Tiedätkö mitä mun exäni teki koko seurustelumme ajan? Piiloutui minun selän taakse aina kun piti tehdä jokin epäsuosittu päätös.
-"lauantaina radalle?"
-"ei pysty, hellasärö"
-"tuletteko mummolaan marjanpoimintatalkoisiin"
-"voin kysyä xxxxx:lta mutta tuskin haluaa olla niin aikaisin liikkeellä kun illalla mennään kavereiden kanssa ulos"
-"miksi lopetat lentopallon?"
-"ei mulla ole enää varaa käydä missään joka toinen ilta"
-pitäisi tapetoida ja lakata lattiat
-mikä ettei mutta ex nostaa siitä sitten kyllä ihan kamalan metelin kun lasten lapsuudenkoti tuhotaan, sorry
Ja niin mies luisteli mielestään täysin turhasta vaivasta ja rahanmenosta kun vanhoissa tapeteissa ei ole mitään vikaa, ehjät ja oli kalliitkin ostettaessa (20v sitten)
Kuulostaa ikävältä, kun olette miehen kanssa sopineet asiat ja sitten tilanne muuttuukiin. Toisaalta uudet kumppanit muuttavat tilanteita, ihan oikeutetusti.
Tällä miehen exällä on ollut kyllä aikansa hakea kamansa täältä, sitä on hänelle myös usei ehdotettu. Meillä on laatikkokaupalla heidän kuviaan ja kaikki lasten kastejutut. On tarjottu niitä sinne äidilleen, mutta kuulemma ei sovi, ihan kuin meille sopisiyhtään sen paremmin? En nyt niitä tietenkään heitä pois, mutta tietysti ihmettelen kuka äiti ei lastensa kuvia ja kastemuistoja halua 'turvaan' varsinkin kun muuten pitää minua jonkinlaisena kodintuhoajana.
Blokkaa se