Huono käyttäytyminen some-vaikuttajia vs asiakaspalvelijoita kohtaan?
Nämä some-vaikuttajat ovat nyt alkaneet nostaa esiin heitä kohtaan tapahtuvaa huonoa käytöstä.
Mutta koska aletaan todella puuttua asiakaspalvelijoiden huonoon kohteluun asiakkaiden osalta??
Tämä olisi huomattavasti tärkeämpi asia puuttua!
Kommentit (6)
Nykyään asiakaspalvelijia on tärkein. Ennen se oli asiakas. Niin ne ajat muuttuu paremmaksi
Sitten, kun he itse nostavan asian esille. Sitähän se vaatii, että asianomainen avaa suunsa, ei kukaan muu voi heidän puolesta alkaa asiaa esille nostamaan.
Yhteen epäkohtaan puuttuminen ei sulje pois toista. Aina joku tulee valittamaan siitäkin että eläinten kaltoinkohtelusta ei saa puhua koska vanhusten hoidossa on puutteita jne.
Asiakaspalvelijat voivat alkaa nostaa äläkkää omasta kohtelustaan ja somevaikuttajat omastaan. Taustallahan on luultavasti isolta osin samat kiusaavat ihmiset jotka ilkeilevät kaikille jotka voivat.
Olin asiakspalvelussa melkein 30 vuotta. Sitten en vaan kestänyt enää, asiakkaat on mulkeroita aina vaan enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, asiakaspalvelutyötä on aina joidenkin pakko tehdä, somea ei.
Tämähän se. Valtaosa huonoa kohtelua saavista some"vaikuttajista" on ansainnut kohtelunsa ihan omalla käytöksellään.
Kyllä, asiakaspalvelutyötä on aina joidenkin pakko tehdä, somea ei.