Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mustasukkaisuus hyvä vai huono asia?

Vierailija
18.03.2025 |

Onko mustasukkaisuus hyvä vai huono asia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

dealbreaker

Vierailija
2/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dealbreaker

50/60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen mustis naikkosesta kehen olen silmäni iskenyt. Siksi on kiire miettiä seuraavaa peliliikettä.

Vierailija
4/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan raskasta olla parisuhteessa se, josta ollaan mustasukkainen. Saa todistella, että mustasukkaisuus on turhaa. Koska se oikeasti on.

Vierailija
5/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan raskasta olla parisuhteessa se, josta ollaan mustasukkainen. Saa todistella, että mustasukkaisuus on turhaa. Koska se oikeasti on.

Tutustumisvaiheessa ollaan helpommin mustasukkaisia, myöhemmin tasoittuu. Yleensä kenellä on enemmän vientiä niin siitä ollaan mustasukkaisempia suhteessa.

Vierailija
6/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Mustasukkaisuus on normaali tunne, kun siihen on aihetta. Mutta se aihe ei ole esimerkiksi se, että puoliso juttelee naapurin miehelle tai käy tyttöjen kanssa viihteellä, puhumattakaan siitä, että työskentelee miesten kanssa tmv. Itse en katselisi hetkeäkään jotain kyttääjää ja epäilijää. Todella ahdistavia ihmisiä. 

Vierailija
7/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mustasukkaisuus kertoo omasta epävarmuudesta ja menettämisenpelosta, eikä siinä ole paljoakaan positiivista. Paljon useammin se aiheuttaa turhia epäilyjä, rajoittamista ja riitoja kuin yritystä olla mahdollisimman hyvä kumppani toiselle.

Joku kohta kirjoittaa, että mustasukkasuus tuntuu välittämiseltä. Sitä välittämistäkin voi näyttää positiivisen kautta.

Vierailija
8/9 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mustasukkaisuus kertoo omasta epävarmuudesta ja menettämisenpelosta, eikä siinä ole paljoakaan positiivista. Paljon useammin se aiheuttaa turhia epäilyjä, rajoittamista ja riitoja kuin yritystä olla mahdollisimman hyvä kumppani toiselle.

Joku kohta kirjoittaa, että mustasukkasuus tuntuu välittämiseltä. Sitä välittämistäkin voi näyttää positiivisen kautta.

Mustasukkaisuus on johtuu ensisijaisesti epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta, sitten se näiden jälkeen välittämistä.

Vierailija
9/9 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on AINA HUONO ASIA. Aina! Toista ei voi omistaa, luottamus on tärkeintä. Ja jos elämä vie kuitenkin parin eroon - ihan mistä syystä ikinä - ei KENELLÄKÄÄN ole oikeutta alkaa vaatia ex-partnerilta mitään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan