Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot ja tummat nännipihat

Vierailija
18.03.2025 |

On suomalaisilla harvinaista, valitettavasti 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummat. Lepotilassa ollessaan vaaleamman oloiset, nöpöttäessään ihan tummanruskeat. Iholtani olen vaalea. Nännipihan halkaisija ehkä 3 - 3,5 cm. Ei kai ole hirveän iso? Itse nännit on kai aika isot, arvioisin että nöpöttäessään jopa 1 cm pitkä ja pyöreä. Saa kunnolla sormien väliin ja suuhun 😀 Tissit on isot muutenkin, joten nää on oikein hyvä yhdistelmä.

Vierailija
2/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tisujesi kuppikoko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

persepiha on se joka merkitsee enemmän. Ja toki isoa ja tummaa pitää olla. Kiinnostaisi onko isonännipihaisilla naisilla myös iso persepiha

Vierailija
4/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teevadin kokoiset tummat pihat on kuumat 😎

Vierailija
5/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tummat. Lepotilassa ollessaan vaaleamman oloiset, nöpöttäessään ihan tummanruskeat. Iholtani olen vaalea. Nännipihan halkaisija ehkä 3 - 3,5 cm. Ei kai ole hirveän iso? Itse nännit on kai aika isot, arvioisin että nöpöttäessään jopa 1 cm pitkä ja pyöreä. Saa kunnolla sormien väliin ja suuhun 😀 Tissit on isot muutenkin, joten nää on oikein hyvä yhdistelmä.

Täydellistä.

Vierailija
6/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile myös persepihasi ja persereikäsi

Vierailija
7/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mun pyllyreiän ympäryskin tumma. En oo mitannut enkä arvioinut sen kokoa 😄 mutta ei se nyt mikään jättisuuri alue ole. Sellainen ympyrä siellä vaossa piilossa. Ja 80G on tissit.

Vierailija
8/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Vielä jos Montgomeryn rauhaset muodostaa atollin nännin ympärille niin täydelliset!

Vierailija
9/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on mun pyllyreiän ympäryskin tumma. En oo mitannut enkä arvioinut sen kokoa 😄 mutta ei se nyt mikään jättisuuri alue ole. Sellainen ympyrä siellä vaossa piilossa. Ja 80G on tissit.

Hyh hyh, lumous haihtui!

Vierailija
10/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan vielä - mulla on juurikin niitä montgomeryjä. Ne näkyy lähinnä nöpöttäessä, ei lepotilassa. Mutta olen luullut että niitä on kaikilla naisilla - eikö siis olekaan?

Vierailija
11/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
12/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläkin on niitä pikkunyppyjä nännipihoissaan.

Vierailija
13/14 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläkin on niitä pikkunyppyjä nännipihoissaan.

Onko myös DD tai isommat?

Vierailija
14/14 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile myös persepihasi ja persereikäsi

Kunnon vit.. pervo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi