Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani on miellyttäjä

Vierailija
18.03.2025 |

Olen tapaillut miestä noin puolen vuoden ajan. Hän on kaikinpuolin mukava ja asiallinen, mutta olen viime aikoina tajunnut hänen olevan pahemmanlaatuinen miellyttäjä. Hän ei yksinkertaisesti kykene kertomaan halujaan ja mielipiteitään tietämättä minun vastaavia ensin. Jos kysyn vaikka, että mitä hän haluaa syödä tänään, vastaus on automaattisesti "mitä sinä haluat syödä?" Tämä iski jotenkin yhtäkkiä tajuntaan, kun vietimme nyt pidemmän aikaa yhdessä. En ole hänen kuullut hänen kieltäytyvän mistään ja loppujen lopuksi teemme aina minun ehdotuksen mukaan. Tästä tulee jotenkin hyväksikäyttäjäolo, vaikka yritän kyllä aidosti saada tietää hänen mielipiteensä. Kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muidenkin kanssa samanlainen?

Vierailija
2/5 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että päätöksiä tekevä mies on susta seksikkäämpi kuin jeesjees-mies. Vaikka se päätös olisikin eri, kuin mitä itse olisit tehnyt. Kerro, että sanot kyllä sitten, jos haluat jonkun asian ehdottomasti tapahtuvan sinun toivomallasi tavalla. Ehkä tämä vapauttaa häntä olemaan vähän jämäkämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muidenkin kanssa samanlainen?

En tiedä - olemme tavanneet vain keskenämme. Aluksi hänen seuransa tuntui helpolta ja vapauttavalta, mutta nyt lähinnä ihmetyttää. 

Vierailija
4/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on todennäköisesti pakonomainen tarve olla pidetty. Ikävä kyllä täysin persoonattomasta ihmisestä on vaikea pitää sen erityisemmin.

Vierailija
5/5 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumasta yleensä aiheutuu. Onko ollut kaltoinkohtelevat vanhemmat?