Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset eivät ymmärrä, että sairaalta vaaditaan paljon enemmän kuin muilta!

Vierailija
18.03.2025 |

Mitä olisi pitänyt tehdä toisin? Aloitin yliopisto-opintoni kolme vuotta sitten. Työn lisäksi tahtia on hidastanut perinnöllinen sairaus, joka iän myötä vain pahenee. Mitään erityiskohtelua en nauti, päinvastoin; töissä on jaksettava käydä myös sairaana, sillä tuloni eivät sairauspäivärahalla riittäisi elämiseen, ja opinnot ovat paljon raskaampia kuin alussa, jolloin olin suhteellisen terve. Opintolainaa ei uskalla ottaa, sillä tätä menoa en tule olemaan valmistumisen jälkeen työkykyinen. Jaksan juuri ja juuri osa-aikaista työtäni. Olen 42, ja puolet opinnoista yhä suorittamatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis sitä mieltä, että sun pitäisi saada opinnoissa ja töissä jotain erikoiskohtelua vai mihin tämä että ei ymmärretä liittyy?

Vierailija
2/6 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä moni hyväosainen on sen verran todellisuudesta vieraantuneita että eivät tätä ymmärtä. Huume idenkäytön vähentäminrn voisi mahdollisesti auttaa ymmärtämään todellisuutta paremmin mutta siitä he eivät varmasti luopuisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä, että sun pitäisi saada opinnoissa ja töissä jotain erikoiskohtelua vai mihin tämä että ei ymmärretä liittyy?

En tiedä, mutta sanokaa nyt viisaat mitä olen tehnyt väärin tai olisi pitänyt tehdä toisin, täällä kun niitä tietäväisiä on.

Vierailija
4/6 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä Teemulta!

Vierailija
5/6 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sairas ja täyspäiväisen työnteon lisäksi opiskelet yliopistotutkintoa? Vaaditko itseltäsi kenties useinkin liikaa ja turhaudut, kun en pystykään täyttämään omia suhteettomia vaatimuksiasi itsellesi?

Vierailija
6/6 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai opiskeluun voi saada joustoa. Myös eläkkeellä ollessa voi opiskella kuntonsa mukaan.