Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan ilmapiirin myrkyttää ja kiusaaja

Vierailija
18.03.2025 |

Yksityisellä sektorilla, noin 30 hlön yrityksessä. Olen ollut talossa 9 vuotta. 3 vuotta sitten samaan tiimin, missä minä olen palkattiin uusi työntekijä. Piirit on pienet, niin tiesin hänet kyllä jo entuudestaan.

Siitä lähtien alkoi jatkuva valitus hänen puoleltaan oikeastaan kaikesta ja kaikista.Ilkeää kommentoitia muille, pahan puhumista, arvostelua. Minun luonteeni on aika kiivas ja jouduin hänen kanssaan ns. nokkapokka tilanteeseen. Kerroin tästä esimiehille, lukemattomia kertoja, aina käyty joku vakava keskustelu, jonka jälkeen ehkä viikon vähän paremmin. Kunnes jatkuu taas

Hän hankaloittaa mm. minun työtäni, vähättelee, kutsuu minua pikku apulaiseksi, naureskellen.. lähettelee ihan ihme meemejä, haukkuu seläntakana, ei tervehdi töissä, ei vastaa puheluihini yms., mulkoilee ja kävelee vaan pois, jos kysyn vaikka jotain työasiaa.

Kukaan meillä ei pidä tästä henkilöstä, koska hän on niin ilkeä ja nostaa itsensä kaikkien yläpuolelle.

Nyt en enää jaksa. Tulen tekemään virallista kautta ilmoituksen ihan jokaisesta epäasiallisesta käytöksestä hänen puoleltaan.

Saako ta irtisanoa työntekijän kiusaamisen vuoksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi