Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemani henkilö sanoo että hänellä on rintasyöpä joka on levinnyt vatsaan

Vierailija
17.03.2025 |

Tämä nainen sanoi tarvitsevansa lastenhoitoapua torstaista sunnuntaihin. Sanoin, että en voi ottaa lapsia ihan koko tuoksi ajaksi, mutta torstai-lauantaiaamu onnistuisi. Vastaukseksi sain pitkän syyllisyysviestin, että häneltä poistetaan rinnasta kasvain, syöpä on levinnyt mahaan, kuinka voin olla näin itsekäs, sairaala ei muuta aikataulujaan minun vuokseni, kuinka voin olla näin kamala ihminen. Vastasin, että autan mielelläni, mutta mulla on tosiaan muuta lauantaina puolesta päivästä eteenpäin, enkä voi auttaa la-aamua pidempään. "Olkoon, järjestän asian itse" oli vastaus.

Myöhemmin sain kuulla, että tämä nainen oli operaatiotaan seuraavana päivänä lähtenyt Jyväskylään viettämään illanistujaisia kavereiden kanssa. Ei taida olla kyse levinneestä syövästä ja isoista syöpäoperaatioista? Millainen ihminen valehtelee syövästä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä syöpäsairaatkin saa pitää hauskaa

Syöpäsairas saattaa haluta viettää aikaa ystäviensä kanssa vielä kun pystyy ja jaksaa, tilaisuudet siihen voivat olla harvassa, ja mitä todennäköisimmin vähenevät. Itse olin hetken bileissä, joissa kilisteltiin skumppalaseja, syötiin mansikkakermakakkua, naurettiin ja muisteltiin menneitä.  Muutama päivä, ja tuon juhlan päätähti jo lähti seuraaviin svääreihin. En mitenkään pahastunut siitä, että niin railakkasti olivat juhlineet, siinä hetkessä jopa onnelliset. 

Vierailija
22/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaus onko ketju vielä olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizerin tyyppi joka lähti kyseisestä firmasta lätkimään, paljasti syöpälääkkeen joka on 10 000 kertaa tehokkaampi kuin viralliset syöpälääkkeet.

Tee tällainen juoma:

1 teelusikallinen ruokasoodaa lasilliseen vettä.

Purista sitruunasta mehua veteen.

Sekoita ja juo sellaisenaan.

Tee tällainen juoma 3 kertaa vuorokaudessa ja juo.

Itselleni ilmaantui yhtäkkiä tumma, iso luomi otsaan. Saattoi olla melanooma.

Join tuollaista juomaa 2 - 3 kuukautta.

Luomi hävisi.

Paransin myös koirani patin joka oli jalassa tuollaisella juomalla.

Ruokasooda: lääkeyhtiöiden pahin vihollinen.

Palauttaa elimistöön normaalin Ph - arvon.

Syöpäsolut eivät viihdy emäksisessä ympäristössä.

Eli pitää olla emäksistä mutta kuitenkin se emäksyys neutraloidaan sitruunaan happamuudella?

Vierailija
24/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen syöpälääke:

Karin havupuu- uute- juoma.

Eräs ihminen paransi tuolla keuhkosyövän, oli MTV - uutisissa.

Kirjoittakaa muistiin ennen kuin ketju häviää.

3 lääke, auttaa vaivaan, kuin vaivaan, vitutuksesta-syöpään: 9mm burana

Vierailija
25/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pfizerin tyyppi joka lähti kyseisestä firmasta lätkimään, paljasti syöpälääkkeen joka on 10 000 kertaa tehokkaampi kuin viralliset syöpälääkkeet.

Tee tällainen juoma:

Luomi hävisi.

Eli pitää olla emäks

----

Idea on nimenomaan tuossa ruokasoodassa.

Ilmeisesti sitruuna tehostaa sitä

Urheilijatkin käyttävät tuota tulosten parantamiseen. Oli Hesarissa.

Syöpälääkärit ainakin ulkomailla suosittelevat syöpäpotilaille lisäksi ruokasoodaa.

Vierailija
26/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tällainen juoma:

Luomi hävisi.

Miksi sitten laitat siihen sitruunamehua, kun se tekee ruokasoodasta vähemmän emäksistä?

Vierailija
27/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpäsairas saattaa haluta viettää aikaa ystäviensä kanssa vielä kun pystyy ja jaksaa, tilaisuudet siihen voivat olla harvassa, ja mitä todennäköisimmin vähenevät. Itse olin hetken bileissä, joissa kilisteltiin skumppalaseja, syötiin mansikkakermakakkua, naurettiin ja muisteltiin menneitä.  Muutama päivä, ja tuon juhlan päätähti jo lähti seuraaviin svääreihin. En mitenkään pahastunut siitä, että niin railakkasti olivat juhlineet, siinä hetkessä jopa onnelliset. 

Mut yleensä kannattaa sanoa se suoraan miksi tarvii lastenhoitoapua eikä syylistää ja valehdella, että niiden syöpähoitojen takia tarvii lastenhoito apua. Ja lisäksi jos ap kertoi, että ei pysty ottamaan lasta hoitoon la-su niin mikä siinä on vaikea ymmärtää, että ap:lla oli meno minkä vuoksi ei pystynyt ottaa lasta hoitoon. Olisiko ap:n pitänyt oma meno perua sen vuoksi? Jos on esim työpäivä ollut tai jokin ennelta suuniteltu ja maksettu lomamatka esim lento, ku puhui viellä että nimenomaan lauantai aamuun saakka pystyy pitää.

Vierailija
28/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta sanotaanko silloin, että "sinun on otettava lapset, että pääsen leikkaukseen!" Vai kysytäänkö: "hei voisitko ottaa lapset hoitoosi? Mulla on pitkälle edennyt syöpä ja nyt on ehkä viimeinen mahdollisuus ilonpitoon. Arvostaisi apuasi. Ai voit auttaa torstai -lauantai? Kiitos, koitan järjestää jonkun muun tuohon la-su välille."

Vierailija
29/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin lukemaan kauan sitten tuosta ruokasooda- sitruunamehu - syöpälääkkeestä.

En tiedä onko kuinka tuttu asia on juuri kenellekään.

Huippu - urheilijat käyttävät pelkkää ruokasoodaa, samoin ilm. syöpälääkärit.

Vierailija
30/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viettäisin hetken miettien sitä, miksi tuttavapiirissäsi on tuo naisen kaltaisia ihmisiä. Kun läheskään kaikilla meistä ei ole. 

Ja ei, levinneen syövän leikkausta seuraavana päivänä ei lähdetä naapurikaupunkiin bilettämään. Ei, vaikka tilanne olisi toivoton ja olisi vain avattu ja suljettu. Kun vatsa avataan, seuraavana päivänä ei biletetä. 

Vierailija
31/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee tällainen juoma:

Luomi hävisi.

Miksi sitten laitat sii

----

Se oli ohjeessa jonka Pfizerin tyyppi paljasti.

Ainakin yhtäkkiä ilmaantunut tumma luomi lähti. Koska muut luomet eivät lähteneet, päättelin että se saattoi olla melanooma.

Isoäitini kuoli melanoomaan.

Vierailija
32/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinnyt rintasyöpä ei tarkoita välitöntä kuolemaa, sen kanssa voi elää jopa kymmeniä vuosia. Lääkkeillä saadaan hillittyä, ei kuitenkaan, ainakaan vielä, parannettua.

Vierailija
33/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut yleensä kannattaa sanoa se suoraan miksi tarvii lastenhoitoapua eikä syylistää ja valehdella, että niiden syöpähoitojen takia tarvii lastenhoito apua. Ja lisäksi jos ap kertoi, että ei pysty ottamaan lasta hoitoon la-su niin mikä siinä on vaikea ymmärtää, että ap:lla oli m

Noihin minulla ei ole mitään vastausta antaa, en tiedä, miksi toimi, niinkuin toimi. Moni muu on jo omat näkemyksensä kertoneet, sitähän sinä hait, tuomiota kenties. Kerroin ainoastaan niistä läksijäisbileistä, jossa sain olla mukana. 

Vierailija
34/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viettäisin hetken miettien sitä, miksi tuttavapiirissäsi on tuo naisen kaltaisia ihmisiä. Kun läheskään kaikilla meistä ei ole. 

Ja ei, levinneen syövän leikkausta seuraavana päivänä ei lähdetä naapurikaupunkiin bilettämään. Ei, vaikka tilanne olisi toivoton ja olisi vain avattu ja suljettu. Kun vatsa avataan, seuraavana päivänä ei bilet

----

Eräs sukulainen kuoli leukemiaan.

Hän oli vähän aikaa ennen sitä tehnyt suuren urakan. Suursiivosi talonsa.

Joillekin syöpäpotilaille saattaa tulla tuollainen mystinen yhtäkkinen piristyminen vähän ennen kuolemaa.

Vierailija
35/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, levinneen syövän leikkausta seuraavana päivänä ei lähdetä naapurikaupunkiin bilettämään. Ei, vaikka tilanne olisi toivoton ja olisi vain avattu ja suljettu. Kun vatsa avataan, seuraavana päivänä ei biletetä. 

Sukuaan ei voi aina valita.

Multa on aikoinaan kaksikymppisenä poistettu umppari ihan avoleikkauksessa. Ei munkaan tehnyt mieli bilettää moneen viikkoon vaikka paljon tykkäsinkin niihin aikoihin käydä ulkona. Sehän tässä alkuun pistikin mietityttämään, että mitenkä on leikkausta seuraavana päivänä jaksanut joko istua junassa tai ajaa autoa, ja sitten vielä seurustella illanistujaisissa? Ainoastaan luomenpoistojen jälkeen olen itse muutaman tunnin sisällä siinä kunnossa, että on voinutkin tehdä jotain. Ap

Vierailija
36/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt muualle noitten ruokasoodasönkötystes kanssa. Perusta vaikka oma ketju hörhöilyilles. 

Vierailija
37/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt muualle noitten ruokasoodasönkötystes kanssa. Perusta vaikka oma ketju hörhöilyi

----

Kerroin miten itse sain avun, samoin koirani.

Ajattelen että jos ihmisellä on levinnyt syöpä, menettääkö tuossa enää mitään, jos kokeilee?

Tuo ohje kannattaa kirjoittaa muistiin.

Se ei ole hörhöilyä, koska huippu - urheilijatkin käyttävät ruokasoodaa

Lue Hesarista.

Samoin ulkomailla syöpälääkärit suosittelevat sitä syöpäpotilaille muun hoidon rinnalla.

Neuvostoliitto - junttisuomessa tuosta ei puhuta.

Tänne tärkeä tieto saattaa tulla vuosikymmenten päästä.

Vierailija
38/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa ryypätä niin tuskin kovin sairas.

Vierailija
39/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuiset ihmiset feikkaavat kaikenlaista. Minulla oli yksi sukulainen, joka sairasti muka aina vaikka mitä sairaiksia ja kuulutti niistä Facebookissa. Ei saanut näillä huomiota, niin lopulta väitti sairastavansa laajalle levinnyttä syöpää. Sitten koki muka ihmeparantumisen. Sairastui lopulta oikeasti syöpään, johon kuoli nopeasti. Kukaan ei vaan enää uskonut siihenkään, joten sai sairastaa ja kuolla yksin.

Vierailija
40/41 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäsairas voi olla hyvinkin ok.

Ei kannata vähätellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi