Parhain orgasmisi
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Unissahan ne parhaat tulee. Tuntuu siltä kuin heppi pumppaisi pihalle kaikki nesteet mitä kehosta löytyy.
Ei ole kyllä varmaan viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen enää tapahtunut.
Itse asiassa. Asiaa. Näin kävi. Koskematta.
Heräsin siihen. Näin unta ihastuksesta.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unissahan ne parhaat tulee. Tuntuu siltä kuin heppi pumppaisi pihalle kaikki nesteet mitä kehosta löytyy.
Itse asiassa. Asiaa. Näin kävi. Koskematta.
Heräsin siihen. Näin unta ihastuksesta.
- Nainen
Jep, kyllä siihen herää. 🙂 Miehelle syntynee vähän enemmän pyykkiä, mutta ei nainenkaan taida ihan kuivin jaloin selvitä?
Herranjestas, olin kai 16 kun poika sai panna. No eihän se kestänyt montaa hetkeä.. olin ihan lähellä ja poika lopetti. No läin päin naamaa ja sanoin, nyt et lopeta. Ja läysällä munalla jatkoi, elämäni kovin orqasmi oli . Jokapäivä saan mieheltäni mutta tuon muistan ikäni. Oli muuten upea poikakaveri. Osasi nuola jo 16 vuotiaana, ja oli muutenkin fiksu.Minä se idiootti jätin ihan paskan takia. Anteeksi.
En haluaisi kokea koskaan uudelleen. Oli niin voimakas että luulin että kuolen enkä muutenkaan ollut enää omassa kropassa vaan katsoin tilannetta ulkopuolelta. Huh, never again. N
Jörgen imi kalua ja svante painoi pyllyyn.
T. Börje.
Paras orkku taisi tulla wandilla ja oli yksi pakotettujen orgasmien kimaraa ollessani sidottuna. Silloisen miesystävän kaverin kanssa pääsin kokeilemaan D/s juttujakin ja niistäpäs löytyi kaikenlaista kiihottavaa. Mukana oli varmaan myös uutuudenviehätystä, mutta se yllättäen tullut ja tavallista pidempään jatkunut orgasmi jäi kyllä mieleen. N 36
En kyllä jotenkaan muista yksittäisiä parhaita orgasmeja, vaikka olen saanut tuhansia tähän mennessä sekä yksin että kahden eri miehen kanssa ja niissä on paljon eroa intensiteetissä.
Jotenkin tietyt kiihottavat seksitilanteet jäävät paremmin ja merkityksellisimpinä mieleen versus orgasmin fyysinen voimakkuus.
Varmaan top5:sta kuitenkin löytyy kesältä suihinottaessa saatu orgasmi jolloin en edes koskenut itseeni, se oli tosi intensiivinen! Ja nykyisen miehen sormettaessa minua sain ainakin tämän suhteen voimakkaimman orgasmin ja oli paras missään toisen ihmisen kosketuksessa tullut orkku, mikä oli vähän hassua koska nykyinen mies on melko kömpelö noissa hommissa ja onnistuu usein möläyttämään jotain typerää. Hän oli kyllä tosi innoissaan suorituksestaan kun annoin positiivista palautetta :D
Kaksi orgasmia yhdynnässä (oon siis äijä). En ole valitettavasti tuon koommin kokenut. Silloinen naisystäväni oli ihanan responsiivinen. Hän makasi vatsallaan sängyllä ja panin häntä takaa päin. Tuli eka orkku, mutta jatkoin panemista tokaan asti, kun tuntui niin helvetin hyvältä. Partnerikin noteerasi että herralla tuli kaksi lastia. Ei tullut tuosta huolimatta hänestä meidän lasten äitiä, se sato tuli toisesta vaosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi orgasmia yhdynnässä (oon siis äijä). En ole valitettavasti tuon koommin kokenut. Silloinen naisystäväni oli ihanan responsiivinen. Hän makasi vatsallaan sängyllä ja panin häntä takaa päin. Tuli eka orkku, mutta jatkoin panemista tokaan asti, kun tuntui niin helvetin hyvältä. Partnerikin noteerasi että herralla tuli kaksi lastia. Ei tullut tuosta huolimatta hänestä meidän lasten äitiä, se sato tuli toisesta vaosta.
Löystyikö pippelisi ekan tulemisen jälkeen? Piti käyttää tota sanaa, kun nämä modet on sekasin, vaikka seksi pelste ei saa käyttää kyr.. sanaa!
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kokea koskaan uudelleen. Oli niin voimakas että luulin että kuolen enkä muutenkaan ollut enää omassa kropassa vaan katsoin tilannetta ulkopuolelta. Huh, never again. N
Vaimoni taas rakastui noihin kun ensimmäisen sai kanssani. Myös minä rakastuin hänen rajuihin orgasmeihin, aivan maagista joutua kullilla sellaiseen mankeliin. Hänen pillunsa meni aina krappiin rutistaessaan kivikovaa periksiantamatonta kulliani. Onneksi saanut niitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, olin kai 16 kun poika sai panna. No eihän se kestänyt montaa hetkeä.. olin ihan lähellä ja poika lopetti. No läin päin naamaa ja sanoin, nyt et lopeta. Ja läysällä munalla jatkoi, elämäni kovin orqasmi oli . Jokapäivä saan mieheltäni mutta tuon muistan ikäni. Oli muuten upea poikakaveri. Osasi nuola jo 16 vuotiaana, ja oli muutenkin fiksu.Minä se idiootti jätin ihan paskan takia. Anteeksi.
:D
nuori nainen otti suihin, laukesin 2 kertaa ja nainen vaan jatkoi.
Itselläkin tuplaorgasmi on se ikimuistoisin. En ole sitä saanut koskaan ennen tai jälkeen, enkä kykene siihen edes masturboidessa.
Nainen siis otti minulta luonnossa suihin ja osasi käsitellä suullaan herkkää kalua aivan taivaallisen hyvin ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen. Mitään isoa liikettä ei varsinaisesti ollut. Yhtäkkiä tajusin, että nyt tulee muuten vielä toinen orgasmi perään! Se olikin sitten todella intensiivinen ja lähti ihan selkäytimestä saakka.
Siinä kietoitui itselle tärkeä luonto, naisen 100% minun nautintooni keskittyminen ja täysin odottamaton asia semmoiseksi räjähdykseksi, että siitä lopulta toivuttuani onnellisuuden määrä oli jotain mieletöntä.
Vähän paskaa turahti samalla.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löystyikö pippelisi ekan tulemisen jälkeen? Piti käyttää tota sanaa, kun nämä modet on sekasin, vaikka seksi pelste ei saa käyttää kyr.. sanaa!
Ehkä, mutta aika pian se taas jäykistyi likan uumenissa. Kivaa ettei siinä tarvinnut hääriä kortsun kanssa, olisi varmaan kadonnut fiilis.
Tallinnassa ammattilainen osasi syväkurkun. Asettui minun viereen niin, että kurkku oli mahdollisimman suorana. Voi jestas, miten syvälle hän otti sen. Tuntui, että se meni kurkun ohi ruokatorveen. Ei siinä kauan kestänyt kun laukesin. Sperma katosi varmaan vatsaan, suussa hänellä ei ollut mitään.