Olen tutustunut mieheen joka erosi noin vuosi
Sitten. Hän on siis ihmisenä sellainen mitä olen aina toivonut miehen olevan. Mutta on kuitenkin vielä kesken eroprosessin.
Onko turhaa odottaa ja olla tukena kun käy eroa läpi?
Kommentit (9)
Pari naista on myös uskonut. Muutettiin puolison kanssa eri asuntoihin työvuorojen takia ja olen Tinderissä ollut sinkkuna. Hyvää tekee välillä saada kunnolla jallun piirakkaa.
On turhaa. Olet vain laastari, joka toimii tukena, ja kun mies pääsee lopulta exästä yli, hän haluaa uuden naisen, joka ei ole nähnyt häntä heikkona ja tarvitsevana.
Onhan niitä niin miehiä, ehkä myös naisia joilla ei ole aina edes eroprosessi ole päässyt eroilmoitusta pidemmälle, jos niinkään pitkälle kun ovat muuttaneet ja asettuneet elämään uuden kumppanin kanssa saman katon alla.
Fiksupaahanse olsi vähän antaa pölyn laskeutua mutta näin sanoessani minua varmasti vain moittii kateelliseksi kun olen sinkku, enkä ole itse voinut kokea sitä riemua, että voisi vain elää aina parisuhteessa haluamansa kumppanin kanssa....
Sinkkumies
Vuosi sitten? Ei hän enää käy mitään eroprosessia.
Vierailija kirjoitti:
On turhaa. Olet vain laastari, joka toimii tukena, ja kun mies pääsee lopulta exästä yli, hän haluaa uuden naisen, joka ei ole nähnyt häntä heikkona ja tarvitsevana.
Ja tää perustuu mihin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistuntemukseen, psykologiaan, miesten ja naisten välisiin eroihin ja dynamiikkaan, elämänkokemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi jo iskenyt sinut, jos olisi kiinnostunut. Eli tuskin on.
Hän ei ole kiinnostunut sinusta, jos on sanonut, että eroprosessi on kesken.
Ymmärrä hienovarainen vihjaus.
Ero hoituu päivässä. Jos menee vuosi niin se mies on eksän lahkeessa kiinni eikä sitä kannata tapailla.