Nainen, omaatko sinä yhtään
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti en.
Ilmeisesti siis sen henkinen nakuilu on sulle suorastaan paha turnoff? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti en.
Ilmeisesti siis sen henkinen nakuilu on sulle suorastaan paha turnoff? ap
Ehdottomasti on.
Voi, voi, kun saisinkin sen pidettyä kurissa. Mutta kun sellainen taipumus on, se on, ja tavan takaa se ottaa vallan. Melkein jo tärisen tulevaa kesää odotellessa. Harmi vaan että rajattoman rusketuksen ottamiseen liittyy terveysriski. Ennen se rusketus tuli hankittua ihan toisenlaisten riskien uhalla, tai pitäisikö sanoa, mausteella.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, kun saisinkin sen pidettyä kurissa. Mutta kun sellainen taipumus on, se on, ja tavan takaa se ottaa vallan. Melkein jo tärisen tulevaa kesää odotellessa. Harmi vaan että rajattoman rusketuksen ottamiseen liittyy terveysriski. Ennen se rusketus tuli hankittua ihan toisenlaisten riskien uhalla, tai pitäisikö sanoa, mausteella.
Ompahan tarina kerrassaan. ap
No en, mutta käyn kyllä alasti uimassa.
Vierailija kirjoitti:
No en, mutta käyn kyllä alasti uimassa.
Mä teen sitä samaa miehenä ihan kaikkialla missä se ei ole kiellettyä..musta siihen liittyy jotain pientä virettä. ap
Mitä m26 haluasi nähdä jos kohdalle osuu exhibbari täti? Tissit, pillun, takapuolen, kielen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä m26 haluasi nähdä jos kohdalle osuu exhibbari täti? Tissit, pillun, takapuolen, kielen?
No se naisen ihan vaan omana itsenä alasti...niin minäkin olen kun käyn esim. uimassa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se naisen ihan vaan omana itsenä alasti...niin minäkin olen kun käyn esim. uimassa. ap
Ei tuo ole ekhibitionismia, ei edes naturismia.
Kyllä kiihotun ajatuksestakin jo että joku yllättäisi mut seksitouhuissa. Lääh puuh. Mut koitan olla tekemättä mitään perverssiä koska olen kiltti nainen ja siveyden sipuli. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jos naisella on tarkoituksena tulla nähdyksi, ja nauttii siitä että tulee nähdyksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihotun ajatuksestakin jo että joku yllättäisi mut seksitouhuissa. Lääh puuh. Mut koitan olla tekemättä mitään perverssiä koska olen kiltti nainen ja siveyden sipuli. N35
Hienoa että kiihotut siitä...kiltit on usein niitä tuhmimpia näissä asioissa ;) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jos naisella on tarkoituksena tulla nähdyksi, ja nauttii siitä että tulee nähdyksi. ap
Niin se on sillä miehelläkin joka tulee nähdyksi penis erektoituneena. Kyselit tätä aiemmin. Sama teema.
Missä on "en vastaa vajaasti otsikoituihin aloituksiin" -trolli kun sitä kaivataan?
Vierailija kirjoitti:
Missä on "en vastaa vajaasti otsikoituihin aloituksiin" -trolli kun sitä kaivataan?
Pysytäämpäs aiheessa. ap Ps.
Ehdottomasti en.