Hankala kk
Mun pitää tulla ens viikon jälkeisen viikon jälkeen seuraavat neljä viikkoa tulla toimeen n.400€ .. 416 taitaa olla e ja siitä vielä pois puhelinlasku noin 25 e. Mua ahdistaa jo valmiiksi.
Kommentit (4)
407,5 € se olikin ja siitä vielä se puhelinlasku. Onneks vaan nää seuraavat viikot näin
Tiedän tunteen. Käyn osa-aikaduunissa ja palkkapäivä oli eilen, seuraavat 2vkoo mennään 130€:n budjetilla. Tämän jälkeen on taas palkkapäivä josta laskin jäävän 2€ enemmän. Kaikki hinnat kohonnu siinä määrin että joka kk tulee olemaan ihan satasella-kahdella pärjäämistä aina lomarahoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Käyn osa-aikaduunissa ja palkkapäivä oli eilen, seuraavat 2vkoo mennään 130€:n budjetilla. Tämän jälkeen on taas palkkapäivä josta laskin jäävän 2€ enemmän. Kaikki hinnat kohonnu siinä määrin että joka kk tulee olemaan ihan satasella-kahdella pärjäämistä aina lomarahoihin asti.
Onneks saat edes joskus hengähtää.. toki ansaitusti mutta silti. Ei mua ees tällänen köyhäilypaska kiinnosta
Miksi miinustit.. tää tuntuu mulle tiukalta ei sitä työttömänä muutenkaan rahaa oo . Nyt on tilanne tavallista vähemmän.. toki nyt viikoksi on vielä satanen