Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä kehityskeskustelu...

Vierailija
13.03.2025 |

Oletteko uskaltaneet olla rehellisiä? Kertoa mahdollisia puutteita tai sellaisia näkemyksiä, joista tiedätte, ettei se ole "toivottua kuultavaa". Kehityskeskustelun pitää yrityksen johtaja.

Plus, miten ihmeessä tässä pitäisi osata itseään kehua??

Antakaa kaikkia vinkkejä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töissä puhuu puutteista, fiksulla ihmisellä on aina rakentava ratkaisuehdotus. Syyttely ja haukkuminen kertoo negatiivista vain sinusta, mutta kehitysehdotus (edelleen ilman haukkumista ja syyllisiä) antaa sinusta hyvän kuvan. 

Vierailija
2/3 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki aina ihan jees, enkä tartte kehitystä. Tosin pomon mielestä aina pitäs jossain kehittyä,niin se keksii sit itte sinne jotain. Saa mun puolesta laittaa, en kyllä tee asian eteen mitään koska en näe tarvetta. Kerran se laitto, että mun pitäs olla rautalangasta vääntäjänä kollegalle,joka ei osaa niin hyvin suomea, et mun pitäs sitten sanoa sille asiat et se ymmärtää. En tarttunut siihenkään. Itse hän sen kollegan palkkasi,enkä ole tulkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskeskustelu on meillä lähinnä rastiruutuun kysymyksiä, onko saavuttaneet tavoitteet, jne, Meillä on esihenkilöni kanssa toimiva keskusteluyhteys ja mahdolliset puutteet, yms keskustellaan läpi ihan päivittäisessä tekemisessä, eikä niitä jätetä vuodeksi muhimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän