Minkälainen ihminen ajaa kesärenkailla lumihangeissa?
Kommentit (35)
taitava.on itse vaihtanut renkaansa.vain taitamattomat vaihdattavat.
Vierailija kirjoitti:
Torilla joku pikku bemarikuski oli kruisaillut nastarenkailla ja torikiveyksessä oli kivat uurteet. No isi ostaa ensitalveksi uudet nastarenkaat.
Jos meni kadunreunakiviin, isi varmaan ostaa myös uudet vanteet, ja alapallonivelet, ja pyöränlaakerit, ja tukivarret, ja raidetangonpään, ja ja ja...
Edesvastuuton tollo, joka ei välitä muiden liikenteessä olijoiden hengestä.
Sellainen joka tykkää haasteista.
Vierailija kirjoitti:
taitava.on itse vaihtanut renkaansa.vain taitamattomat vaihdattavat.
Renkaiden vaihto nyt ei kovin kummoisia taitoja vaadi. Itse vaihdoin 20 vuotta renkaat itse mutta nyt olen viime vuodet vaihdattanut ne liikkeessä koska en jaksa moista hanttihommaa enää itse suorittaa ja on varaa maksaa palveluista.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu ei ole kevätkuukausi. Täällä Keski-Suomessa tuli puoli metriä lunta vielä huhtikuussakin toissa vuonna.
ikävä se on niillä nastoilla rapistella, kun välillä on viikkokin sulaa tietä, mutta ei ole vielä kesärengaskeli ollenkaan.
Maaliskuu on kevätkuukausi. Renkaita kannattaa silti vaihtaa sään ja lumitilanteen mukaan, ei kalenterin mukaan.
Kesiksillä ajeltu jo pari viikkoa. Vielä ei ole ollut yhtään huonoa ajopäivää. Kuivat hyvät tiet. Jos nyt sataa vähän lunta, niin ollaan huominen vaikka etätöissä. Iltapäivällä kuitenkin jos sulat tiet. Ei tehdä asioista liian vaikeita.
Mä ajoin kerran koko talven kesärenkailla. Ei muuten väsyttänyt kuskia ikinä. Työmatkakin oli vajaa 40km suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kävi vaihdattamassa kesärenkaat liian aikaisin.
Kuulostaa juurikin hesalaisten touhuilta.
Eiks nää talviyllättihesalaiset-läpät ole jo vähän väsyneitä vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu ei ole kevätkuukausi. Täällä Keski-Suomessa tuli puoli metriä lunta vielä huhtikuussakin toissa vuonna.
ikävä se on niillä nastoilla rapistella, kun välillä on viikkokin sulaa tietä, mutta ei ole vielä kesärengaskeli ollenkaan.
Maaliskuu on kevätkuukausi. Renkaita kannattaa silti vaihtaa sään ja lumitilanteen mukaan, ei kalenterin mukaan.
No ehkä siellä etelässä. Täällä oikeassa Talvi-Suomessa kesärenkaat voi vaihtaa huhtikuun lopussa, ja sekin on vähän riskihommaa. Kaikki ei voi olla etätöissä huonolla kelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat nastarenkaat ei rapise. Kiinaversiot kannattaa jättää kierrätykseen.
kyllä nämä Nokian renkaat rapisee. Kuluneet tasorenkaat ei toki rapise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siellä etelässä. Täällä oikeassa Talvi-Suomessa kesärenkaat voi vaihtaa huhtikuun lopussa, ja sekin on vähän riskihommaa. Kaikki ei voi olla etätöissä huonolla kelillä.
Suomessa kevääksi lasketaan maaliskuu, huhtikuu ja toukokuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske sinä vaan, mutta minä en. talvirenkaita täällä pitää käyttää silti huhtikuun loppuun. Maaliskuun lopussa alkaa vähän sulaa maata näkyä. Joskus, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Laske sinä vaan, mutta minä en. talvirenkaita täällä pitää käyttää silti huhtikuun loppuun. Maaliskuun lopussa alkaa vähän sulaa maata näkyä. Joskus, joskus ei.
Vaihda sinä renkaasi milloin vaihdat, mutta maaliskuu on kevätkuukausi.
Amerikkalainen.