Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit itsepalvelukassalla jolla ei ole hihnaa ollenkaan?

Vierailija
12.03.2025 |

Lähikaupassa itsepalvekassalla on vain pikkuinen taso, jolle ei tavaroita paria enempää mahdu. En ymmärrä, miten tällaisella kassalla toimitaan? Miten tavarat erotellaan? 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina ostoskärryä. Siirtelen ostokset kärryn sisällä erikseen piipatuista ja ei-piipatuista. Siirryn pakkaamaan ostokset rauhassa kassa-alueen ulkopuolelle.

Mikset siirtele niitä kassiin samalla kun piippailet?

Koska tarkastuksen sattuessa ne pitää kaikki poistaa kassista. 

Mä käytän lähinnä jatkuvasti itsepalvelukassoja, ja prismassa vieläpä skannereita eikä ole ikinä tullut sitä kaikkien ostosten uudelleenskannausta. Aina on skannattu vain 3 tuotetta. Ja jos sellainen tulisi, niin olisihan sekin hankala, vaikka ei olisi niitä etukäteen pakannutkaan.

Minäkin olen jo vuosia käyttänyt kerää ja skannaa-palvelua ja YHDEN kerran on osunut kohdalle kaikkien tuotteiden uudelleenskannaus. Se luultavasti johtui siitä, että kolmen tuotteen kohdalla ensin skannasin tuotteen, mutta halusinkin eri tuotteen joten poistin sen ekan skannatun ja lisäsin sitten toisen. Luultavasit olin järjestelmän mielestä niin epäilyttävä tämän toiminnan johdosta, että jouiduin siksi tarkistettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän