Uutinen: Eurooppalaisilta täystyrmäys maa hanmuutolle
Tuoreen kyselyn perusteella valtaosa länsieurooppalaisista kokee, että maa hanmuuttajia on yksinkertaisesti liikaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbeb9c81-7fb1-4b13-8c64-47959a308cb7
Joo, itse olen kyllä täysin samaa mieltä, ja ollut jo pitkään. Ajat alkaa aika nopeastikin nyt muuttumaan ja vihvaskoksuvakcejen yms. maailma on romahtamassa. Itse ajattelin että pikkuhiljaa muuttuu, mutta tosiaan aika hurjastikin nyt muuttunut.
Kommentit (96)
Koko muu Eurooppa on menossa mmuut.kielteiseen suuntaan mutta Suomessa mmuut.myönteiset vasemmistopuolueet nostavat kannatustaan. Onko Suomessa oikeasti näin lyhytnäköistä porukkaa?
tämähän on ollut selvää jo 90 luvun veneellä tulleista lähtien. tosin se porukka on kadonnut, eli sopeutunut yhteiskuntaan. nämä uudet ei sitten millään opi tavoille. poliitikkojen luoma ongelma ei voi olla vakava. kun mehän tienataan tällä, ja kaikki saa pullantuoksuisia yhteisiä pelihetkiä, vai miten se meni?
Itseasiassa Helsinki on nykyään turvattomaksi kuin moni muu Euroopan maa.
Me tultiin Kanarialta helsinki-vantaalle, jossa oli aivan järjestön määrä pelottavia maahanmuuttajamiehiä. Yksi niistä lähestyi meitä pelottavasti ja viskasi meitä jollain pullonkorkilla tai vastaavalla.
Mä en nyt mitenkään liioittele tätä valitettavasti vaikka siltä kuulostaa. Olin siis liikkeellä mieheni ja kolmen lapseni kanssa. Mun mies veti laukkunsa kanssa siellä edellä ja mä tulin takana pienemmän lapseni kanssa ja sitten tää yks niistä ulkomaalaisista heitti meitä korkilla.ja teki ihme pelottavia ääniä.
Miksi suomesta on tullut tällainen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että Afrikasta asti haalitaan Suomeen ja Eurooppaan poppa ukkoja ja savi majan rakentajia, Afrikassa on myös turvallisia valtioita joihin heidät olisi turvallista sijoittaa.
Miten tämä haaliminen käytännössä tapahtuu? Välimeren yli ihmiset lähtevät hakemaan parempaa elintasoa itselleen.
Koska sen annetaan tapahtua. Tulisi olla tiukka linja. Vesillä olet oman onnesi nojassa ja perille päässeet palautetaan saman tien, saman vuorokauden aikana. Viesti pitää olla täysin selvä: on turha yrittää, älä käytä rahojasi tähän.
Olen hämmästynyt, että tällainen uutinen on kuitenkin päästetty julkaisuun. Onko mediassakin pikkuhiljaa herätty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että Afrikasta asti haalitaan Suomeen ja Eurooppaan poppa ukkoja ja savi majan rakentajia, Afrikassa on myös turvallisia valtioita joihin heidät olisi turvallista sijoittaa.
Miten tämä haaliminen käytännössä tapahtuu? Välimeren yli ihmiset lähtevät hakemaan parempaa elintasoa itselleen.
Koska sen annetaan tapahtua. Tulisi olla tiukka linja. Vesillä olet oman onnesi nojassa ja perille päässeet palautetaan saman tien, saman vuorokauden aikana. Viesti pitää olla täysin selvä: on turha yrittää, älä käytä rahojasi tähän.
Pari venettä kun ampuu seulaksi ja antaa tunkeutujien hukkua niin sana leviäisi nopeasti eikä tänne kukaan enää yrittäisi. Päättäjämme katsos haluavat tätä porukkaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Koko muu Eurooppa on menossa mmuut.kielteiseen suuntaan mutta Suomessa mmuut.myönteiset vasemmistopuolueet nostavat kannatustaan. Onko Suomessa oikeasti näin lyhytnäköistä porukkaa?
Ihmiset elävät omissa kuplissaan. Esimerkiksi itse opiskelen humanistista ainetta Helsingin yliopistolla, ja suurin osa opiskelijoista, etenkin naisista, on miltei järjestään vihervasemmistolaisia. Helppoa toki tämä esimerkiksi yliopistossa, jossa valtaenemmistö on ihan suomalaisia. Pari arabia ja afrikkalaista kun otettaisiin mukaan tapahtumiin keppostelemaan niin ääni kellossa saattaisi nopeasti muuttua.
Minusta pääkaupunkiseudulla oli ihana asua vielä reilu kymmenen vuotta sitten. Enää en sinne muuttaisi, kaikki on nähty ja koettu eikä kiinnosta mennä sinne musulmaanien ja wokehullujen sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan niitä koskaan halunnutkaan. Päättäjien projekti alusta loppuun. Eikä päättäjiä toki nytkään kiinnosta, mitä kansa haluaa.
Ja asuvatko päättäjät näillä rikastetuilla alueilla, käyvätkö heidän lapsensa rikastettua koulua?
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmästynyt, että tällainen uutinen on kuitenkin päästetty julkaisuun. Onko mediassakin pikkuhiljaa herätty?
kyse on siitä että EU kopioi nyt täysin sitä mitä Trump tekee ja on tehnyt vuosia, tämä siksi että Trumpista on tullut liian suosittu kaikkialla ja EU häviää nyt kaikessa Trumpille...
nyt pitää muistaa että väestönvaihdon agendan eli somali-islam-yms. kerhon EU maihin ajoi Ursula Von Der Leyen EU eliittinsä kanssa ja näille pitäisi antaa heti potkut ja vankeusrangaistuksia asiassa
Tästä kun saadaan ilmastonmuutos oikein kunnolla käyntiin, niin maaha n muutosta ei paljon mielipiteitä kysellä kun porukka rynniin pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset elävät omissa kuplissaan. Esimerkiksi itse opiskelen humanistista ainetta Helsingin yliopistolla, ja suurin osa opiskelijoista, etenkin naisista, on miltei järjestään vihervasemmistolaisia. Helppoa toki tämä esimerkiksi yliopistossa, jossa valtaenemmistö on ihan suomalaisia. Pari arabia ja afrikkalaista kun otettaisiin mukaan tapahtumiin keppostelemaan niin ääni kellossa saattaisi nopeasti muuttua.
Ihmekös, laitaoikeistopellejä harvoin opiskelu on kiinnostuanutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tästä kun saadaan ilmastonmuutos oikein kunnolla käyntiin, niin maaha n muutosta ei paljon mielipiteitä kysellä kun porukka rynniin pohjoiseen.
Niin varmaan, yksikään Pohjois-Afrikan valtio ei ole toivottanut nytkään mustia tervetulleeksi ja niissä maissa mitkään omaa kansaansa vihaavat ihmisoikeusprofessorit eivät politikoi. Onneksi Sahara leventyy koko ajan niin ihmiset kuolevat sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele sinä oikeinkirjoitus ennen kuin tulet tänne öyhöttämään.
Vassu oppi kaksikymmentä vuotta sitten oppinut öyhöttämään sanan ja on siitä akka hokenut tätä ihanana pitämäänsä sanaa jokaiselle keskustelupalstalle. Ensimmäinen sana, jonka vassu aamulla sanoo on öyhöttää, illalla viimeinen toivomus nukkumatille on öyhöttää. Yöllä vassu näkee unta, että pääsee taas kirjoittamaan nettiin, että öyhöttää
Vierailija kirjoitti:
5 miljoonaa ukrainalaisia euhun tulijaa on liikaa
Ei tässä ukrainalaiset ole se ongelma.
Onko mamun raiskaamalla naisella ihmisoikeus elää?