Haave toteutui!
Eilen illalla pitkäaikainen fantasiani toteutui kun vaimo halusi oma-aloitteisesti piereskellä minulle seksin aikana.
Taustaksi sen verran, että olen pitkään kiihottunut pieru-jutuista, ja vaimoni tietää sen koska puhumme avoimesti kaikista seksiin liittyvistä asioista. Aiemmin kun olen vihjannut siihen suuntaan, että olisi superkiihottavaa jos hän pieraisee seksin aikana hän ei ole erityisemmin lämmennyt asialle. Ei kyllä ole tyrmännytkään suoralta kädeltä.
Eilen hän kuitenkin oli tosi kiimainen jo seksin aussa. Halusi antaa rimjobia suikkarin yhteydessä ja muuta vähän tavanomaista pervompaa osastoa. Sitten kun siirryimme yhdyntään ja doggystyleen niin hän pieraisi muutaman kerran ja kysyi vielä tykkäänkö. Todellakin tykkäsin, eikä kummankaan tarvinnut kauaa odotella orgasmia sen jälkeen. Se oli taivaallisen kiihottavaa!
Seksin jälkeen puhuimme asiasta ja hän kertoi, että se ei ollut ollenkaan epämiellyttävää niinkuin hän oli ensin pelännyt. Hänestä oli superkiihottavaa se kuinka paljon minä sytyin niistä pieruista. Naureskelimme myös sille kuinka kukaan ei varmasti uskoisi 47 vuotiaan jakkupukuisen toimistotyöntekijän piereskelevän miehelleen panon aikana.
Aiomme jatkossakin tehdä tuota kun on sopiva tilanne. Kannattaa kokeilla uusia asioita seksin parissa ja avata rohkeasti omia fantasioitaan kumppanille.
Kommentit (10)
Eikö olis helpompaa, jos pyytäisit vaimoasi paskomaan Ikean minigrip pussiin ja imppaisit sitä sitten iltaisin?
Hyvä hyvä. Pieru on paskan ensipuraisu. Se se vasta herkkua on kun suklaan kanssa pääsee touhuamaan. Ja kaikista kiihottavinta!
M55
Vierailija kirjoitti:
Eikö olis helpompaa, jos pyytäisit vaimoasi paskomaan Ikean minigrip pussiin ja imppaisit sitä sitten iltaisin?
Onnea!
Voisitko nyt vihdoin pysyä siellä pierunhajuisessa makuuhuoneessasi etkä tule enää tänne suoltamaan joka päivä tuhatta viestiä naisten pierujen haistelusta.
Mitä sitten jos se pieru haisee aivan järjettömän pahalle, sitä mä olen aina miettinyt?
Hyvä ap, seuraavaksi sitten sun jakkupukuinen vaimosi voi ulostaa sun suuhun, kyllä me vaan ollaan kauhean kateellisia teille!
AP:n valhetarina, koska täytyy olla jokin ongelma, että "pystyy" piereskelmään muutaman kerran peräkkäin. Ja erotetaan nyt kuitenkin peräsuolesta tulevat kaasun muodostukset ja yhdynnän aikaiset "emätinpierut", jotka voivat syntyä ilman pusertuessa ulos emättimestä yhdynnän aikana. Siitä voi tulla huvittavia ääniä ja itsekin joskus emätinpieruja päästänyt.
Vierailija kirjoitti:
AP:n valhetarina, koska täytyy olla jokin ongelma, että "pystyy" piereskelmään muutaman kerran peräkkäin. Ja erotetaan nyt kuitenkin peräsuolesta tulevat kaasun muodostukset ja yhdynnän aikaiset "emätinpierut", jotka voivat syntyä ilman pusertuessa ulos emättimestä yhdynnän aikana. Siitä voi tulla huvittavia ääniä ja itsekin joskus emätinpieruja päästänyt.
Onhan toi omituista mistä ap tykkää, mutta kaikki voi pierasta vaikka 3 kertaa peräkkäin, eikä ole mitään ongelmaa, urpo!
Petomaani on harjoitellut siten että voi ottaa ilmaa peräsuoleensa ja purskautella sitä sopivissa määrin ulos, käytännössä loputtomasti.
Kyse ei ole suolikaasusta vaan ilmakehän lähinnä typpeä sisältävästä ilmasta.
- Ap on varmaan kulli kovana tätä lukiessaan.
Nainen on sulle tuossa on väline. Pierukone.