MUN piti lähteä yhden koulukaverin kanssa baariin mutta eipä taideta lähteä kun ei ota mitään yhteyttä vaikka lupasi :(
Kommentit (14)
Jos ns. ystäväsi keksii jonkun älyttömän tekosyyn, vastaat hänelle, että olipa hyvä tietää näin hyvissä ajoin, kun olet saanut ystäviltä muitakin kutsuja.
Jos peruutta menon näin viime tipassa, en lähtisi enää koskaan hänen kanssaan ulos. Mä en nykyään jaksa yhtään tällaisia tuttuja, jotka lupaa tulla kylään ja peruvat, sovitaan uusi aika, perutaan...
Yksi uusi tuttavuus oli juuri sellainen ja olen ikionnellinen, kun hän juuri muutti kauas pois, eikä tarvitse enää olla missään tekemisissä hänen kanssaan.
sitten katson kuuluuko mitään...
ap
Jos vastaat: " No hyvä, kun ilmoitit. Ystävä pyysi kylään, joten voin ottaa kutsun vastaan. Nähdään!"
Piti myös lähteä ulos tänään, mutta kaverini ei ikinä jaksa vaivautua tulemaan meille aloittelemaan, mun pitäisi aina mennä niille tai sitten nähdä vasta baarissa.
En taida viitsiä lähteä ollenkaan. Mutta hauskaa iltaa ap:lle :)
ja sokkotreffaillaan kaikki siellä :) T. Hetero nainen
uskaltauduin nyt laittamaan sen viestin mutta ei ole vaivautunut vastaamaan :/
ap
ja vedä kalsarikännit. Niin mäkin aion täällä tehdä.
Voit sitten myöhemmin illalla laittaa " kaverillesi" vapautuneita tekstareita ;)
Ne ajat on ohi, jolloin mulle tehtiin ohareita. Ei kyllä tule yhtään mieleen, mutta nyt ei ainakaan menis läpi. Meidän ystäväpiirissä on tapana pitää sovituista jutuista kiinni.
Täällä yksi tamperelainen, jolla olis kans mahdollisuus lähteä baariin! Muita?
Tuntuu että tänään kaikki kaverit on lasten kanssa kotona tai kipeinä tai reissussa.
vaikka joknun tekosyyn varjolla jos ei muuten vaan.!
Muuen jää harmittamaan jos vain odotat koko illan!