Minkä ikäinen olit kun tv:stä tuli Hill Street Blues? Vai olitko edes syntynytkään?
Kommentit (11)
Olen syntynyt 1957, joten olin parikymppinen.
Alle 10 varmaan, en muista koska se tuli ekan kerran. Vajaa parikymment vuotta sittenhän se uusittiin eli nyt olisi korkea aika näyttää taas alusta. Kiitos, Yle.
Ehkä 10-11 -vuotias, olin aivan ihastunut Goldblumeen ja katsoin aina jokaisen jakson.
Olin 11v. kun ensimmäistä kautta tehtiin.
10 Taisin olla. Se sarjan aloitusmusiikki on vieläkin todella hyvä.
Eikö ole ihan sama kysyä minkä ikäinen olet? Paljon varmemman vastauksen saat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät katsoneet sitä ja nuoremmat eivät ymmärrä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät katsoneet sitä ja nuoremmat eivät ymmärrä mistä on kyse.
Mitä tää mihinkään liittyy? Tai jos sun mielestä liittyy, kysy oletko katsonut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 varmaan, en muista koska se tuli ekan kerran. Vajaa parikymment vuotta sittenhän se uusittiin eli nyt olisi korkea aika näyttää taas alusta. Kiitos, Yle.
"Sarja esitettiin alun perin Yhdysvalloissa NBC-kanavalla vuosina 19811987. Suomessa sarjaa esitettiin Yleisradion TV2-kanavalla vuodesta 1983 sekä uusintana MTV3-kanavalla 19951996. Yle FST5 -kanava uusi sarjan alkaen 28. elokuuta 2008. Sarjaa tehtiin 146 osaa.[1]" Wikipedia
Laittakaa yle:en ohjelmapalautetta, tai maikkarille! Ja joka ikinen osa tietennii!
EN nole nähnyt kaikkia osia koska tein vuorotyötä ja piti juosta ulkonakin riiulla.
En ollut syntynyt vielä.