Olen valmistumassa ensihoitajaksi ja töitä ei tunnu olevan
Enpä olisi kuvitellut että tällä alalla joutuu tilanteeseen ettei töitä löydy :/ mitäs nyt?
Kommentit (52)
Jos ihminen pystyy itse juomaan ja ottamaan suun kautta älä tunge mitään neulaa Suoneen.
Tunnen yhden ensihoitajaksi esittäytyneen naisen, siis tällainen ambulanssinainen, joka hiihtolomaillessaan kertoi että töitä on mistä valita ainakin Uudellamaalla.
On kyllä tärkeä ja arvostettava ammatti. Kuulostaa niin pelottavalta työltä. Hattua nostan. Minusta ei tuohon olisi.👍
Kuntarekryssä on kesätyöpaikkoja. Useampi hyvinvointialue hakee ja se tarkoittaa satoja työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet lähihoitaja, ja et halua työskennellä vanhojen ihmisten kanssa. Tämmöiseen tuhlaamme koulutusresursseja 😳
Kyse ensihoitajasta ja kyllä lähihoitajiakin työskentelee muualla kuin vanhusten parissa. Itse sh ja en halua työskennellä sairaalan vuodeosastoilla eikä onneksi nyt tarvitsekaan.
Ensihoitajia on sekä AMK että amistason. Lähihoitajat voi olla perustason ensihoitajia ja sairaanhoitaja pohjalta sitten on hoitotason ensihoitaja. Itse just aloitin perustason koulutuksen. Toivottavasti tässä parin vuoden aikana työllisyys paranee, täällä päin on tosi huonosti töitä, hoitoalalla edes jotain.
Mitäpä luulet ketkä on suurin asiakasryhmä ensihoidossa 😁 t.enska
Ärsyttää tämä kun monet puhuvat vain hoitajista. Onhan se nyt ihan eri asia onko lähihoitaja vai sairaanhoitaja, ensihoitaja tai terveydenhoitaja. Lähihoitajat ammattikoululaisia ja muut Amkilaisia. Itse en ole hoitoalalla, mutta vi tuttaa heidän puolestaan, kun aina vaan puhutaan että hoitajat. Tai siis voi kai lähihoitaja sitten olla joku perustason ensihoitaja mutta ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.
Eikös Outi Alanenkin oo ensihoitajaksi kouluttautunut? Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä kun monet puhuvat vain hoitajista. Onhan se nyt ihan eri asia onko lähihoitaja vai sairaanhoitaja, ensihoitaja tai terveydenhoitaja. Lähihoitajat ammattikoululaisia ja muut Amkilaisia. Itse en ole hoitoalalla, mutta vi tuttaa heidän puolestaan, kun aina vaan puhutaan että hoitajat. Tai siis voi kai lähihoitaja sitten olla joku perustason ensihoitaja mutta ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.
Johtuu hiusmallista. Kaikilla hoitaja-nimikkeisillä on kananpersetukka.
Onko mahdollista muuttaa töiden perässä ulkomaille?
ENSIHOITAJA