Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen valmistumassa ensihoitajaksi ja töitä ei tunnu olevan

Vierailija
09.03.2025 |

Enpä olisi kuvitellut että tällä alalla joutuu tilanteeseen ettei töitä löydy :/ mitäs nyt?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet lähihoitaja, ja et halua työskennellä vanhojen ihmisten kanssa. Tämmöiseen tuhlaamme koulutusresursseja 😳

ENSIHOITAJA

Vierailija
42/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen pystyy itse juomaan ja ottamaan suun kautta älä tunge mitään neulaa Suoneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ensihoitajaksi esittäytyneen naisen, siis tällainen ambulanssinainen, joka hiihtolomaillessaan kertoi että töitä on mistä valita ainakin Uudellamaalla. 

Vierailija
44/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tärkeä ja arvostettava ammatti. Kuulostaa niin pelottavalta työltä. Hattua nostan. Minusta ei tuohon olisi.👍

Vierailija
45/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntarekryssä on kesätyöpaikkoja. Useampi hyvinvointialue hakee ja se tarkoittaa satoja työpaikkoja. 

Vierailija
46/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet lähihoitaja, ja et halua työskennellä vanhojen ihmisten kanssa. Tämmöiseen tuhlaamme koulutusresursseja 😳

Kyse ensihoitajasta ja kyllä lähihoitajiakin työskentelee muualla kuin vanhusten parissa. Itse sh ja en halua työskennellä sairaalan vuodeosastoilla eikä onneksi nyt tarvitsekaan.

Vierailija
47/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitajia on sekä AMK että amistason. Lähihoitajat voi olla perustason ensihoitajia ja sairaanhoitaja pohjalta sitten on hoitotason ensihoitaja. Itse just aloitin perustason koulutuksen. Toivottavasti tässä parin vuoden aikana työllisyys paranee, täällä päin on tosi huonosti töitä, hoitoalalla edes jotain. 

Vierailija
48/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet ketkä on suurin asiakasryhmä ensihoidossa 😁 t.enska

Vierailija
49/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämä kun monet puhuvat vain hoitajista. Onhan se nyt ihan eri asia onko lähihoitaja vai sairaanhoitaja, ensihoitaja tai terveydenhoitaja.  Lähihoitajat ammattikoululaisia ja muut Amkilaisia. Itse en ole hoitoalalla, mutta vi tuttaa heidän puolestaan, kun aina vaan puhutaan että hoitajat. Tai siis voi kai lähihoitaja sitten olla joku perustason ensihoitaja mutta ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Vierailija
50/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Outi Alanenkin oo ensihoitajaksi kouluttautunut? Uskomatonta.

Vierailija
51/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä kun monet puhuvat vain hoitajista. Onhan se nyt ihan eri asia onko lähihoitaja vai sairaanhoitaja, ensihoitaja tai terveydenhoitaja.  Lähihoitajat ammattikoululaisia ja muut Amkilaisia. Itse en ole hoitoalalla, mutta vi tuttaa heidän puolestaan, kun aina vaan puhutaan että hoitajat. Tai siis voi kai lähihoitaja sitten olla joku perustason ensihoitaja mutta ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Johtuu hiusmallista. Kaikilla hoitaja-nimikkeisillä on kananpersetukka.

Vierailija
52/52 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista muuttaa töiden perässä ulkomaille?