Tykkään ongelmaisista naisista
Ärsyttää, kun moititaan mt- ja päihdeongelmaisia naisia. Kaikista mukavimmat naiset, joita tunnen, ovat sellaisia.
Kommentit (23)
Ok. Minulla ei ole ongelmia ja mielestäni se on myös hyvä asia. Olen ihan mukava ihminen enkä arvostele muita.
Vierailija kirjoitti:
Voi ne mukavia olla, mutta muutapas sellaisen kanssa yhteen. Siinä voi sinunkin elämäsi mennä sekaisin.
No on muutettu ja oltukin yhdessä.
Mun ongelma on menenkö pesulle vai otanko päikkärit. Voitko päättää puolestani?
Voi olla ilkeä hullu, tai mukava hullu. Voi olla sydämellinen juoppo, tai ihan hirveä. Sama pätee taviksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on menenkö pesulle vai otanko päikkärit. Voitko päättää puolestani?
En. En edes tunne sua. -ap
Elikkä sulla on itselläsi samat ongelmat. Silloin kyllä pärjäät sellaisen kanssa jolla nuo mainitsemasi.
Entä seksiriippuvaiset naiset jotka dildoilee vaahtoo
Vierailija kirjoitti:
Elikkä sulla on itselläsi samat ongelmat. Silloin kyllä pärjäät sellaisen kanssa jolla nuo mainitsemasi.
Niin on. Birds of a feather flock together. Muilla on muut ongelmat. En ole koskaan tavannut ongelmatonta ihmistä. -ap
Kelpaa vain jos on tarpeeksi ongelmainen ja tarkoituksella sitä. Toipujat ei kiinnosta.
Allah varjelkoot meitä kaikkia miehiä noista naisista.
Hyväperseinen muija on kiva. Vaikka olis vähän hullu.
Päihderiipuuvuus on kestävää ilmastoystävällistä kehitystä.
Minä en niin pidä niistä mutta moniongelmaiset naiset tuntuu olevan ainoita jotka on edes vähän kiinnostunut minusta. Minulla on talous ja pää kunnossa mutta ilmeisesti olemukseni on epämielenkiintoinen normaaleille naisille?
Naisen pitää olla istunut tai istumassa kiven sisässä, niin on hot.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa vain jos on tarpeeksi ongelmainen ja tarkoituksella sitä. Toipujat ei kiinnosta.
Tämä. Minä haluan elää lyhyen elämän täysillä sekaisin olevan naisen kanssa, enkä istua vanhainkodissa jonkun mielenterveyskuntoutujan kanssa.
Ootko hyväksikäyttäjä? Tunnen yhden oikein symppiksen miehen mutta hänen heikkous on ongelmaiset, vähän hukassa olevat naiset. Jotain sairasta on siinäkin kuviossa, tykkää "pelastaa" ja siitä kun nainen tukeutuu häneen.
Kävipä tuuri. Tulit just oikeaan foorumiin. Ne on kaikki täällä.
Voi ne mukavia olla, mutta muutapas sellaisen kanssa yhteen. Siinä voi sinunkin elämäsi mennä sekaisin.