Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan asunut 60-luvulla rakennetussa kerrostalohuoneistossa, jossa on takka olohuoneessa?

Vierailija
09.03.2025 |

Oletteko oikeasti polttaneet sitä takkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko, nyt elkeläinen. Hänen edesmenneen anoppinsa vanha asunto. Kuulema siellä on poltettu sitä takkaa. Nykyään on toiset säännöt eikä saa enää polttaa. Tiellä on takka, mutta nätti. 

Vierailija
2/6 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Talvisaikaan tulee polteltua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko, nyt elkeläinen. Hänen edesmenneen anoppinsa vanha asunto. Kuulema siellä on poltettu sitä takkaa. Nykyään on toiset säännöt eikä saa enää polttaa. Tiellä on takka, mutta nätti. 

Miksei enää saa polttaa??

Vierailija
4/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha talo, johon paloturvallisuussyistä pitäisi tehdä jotain isoa kallista remonttia. Eivät halua maksaa siitä, ei siskonikaan. 

Vierailija
5/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha talo, johon paloturvallisuussyistä pitäisi tehdä jotain isoa kallista remonttia. Eivät halua maksaa siitä, ei siskonikaan. 

Varmaan hormi on murentunut aikojen saatossa, ja sen korjaaminen vaatisi sen, että se puretaan koko matkalta ja rakennetaan uudestaan. Eli myös joka asunnossa tulisi hyvin pölyinen jättiremppa, aikalailla putkiremppaa vastaava. 

Jos harkitsee semmoista asuntoa ostavansa, kannattaa jututtaa isännöitsijää ja hallituksen puheenjohtajaa rempoista. (Joka tapauksessa kannattaa, että tietää mihin päänsä pistää.)

Vierailija
6/6 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa kodissa joissa tosiaan kerrostalossa takka. Joskus kuulema 80-luvulla viimeksi polttaneet puita siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi